14. kiadás Szerzők: Keller Kevin Lane, Kotler Philip Akadémiai Kiadó, 2012 A szerzők célja az volt, hogy a lehető legátfogóbb, legaktuálisabb és legpraktikusabb...
Bővített kiadás Szerző: Veres Zoltán Akadémiai Kiadó, 2021 „Az élesedő versenynek köszönhetően a szolgáltatótevékenység fókuszában az ügyintézés minősége, biztonsága és...
Szerzők: Rekettye Gábor, Tóth Tamás, Malota Erzsébet Akadémiai Kiadó, 2015 Örömmel ajánlom Rekettye Gábor, Tóth Tamás és Malota Erzsébet könyvét minden olyan olvasónak,...
A vállalati marketingdöntéseket alátámasztó és megkönnyítő kutatásokról kevés magyar nyelvű fordítás áll rendelkezésre. Könyvünk célcsoportja a "megbízó", a vállalati menedzser, aki...
Termék részletek
Szerzők: Bauer András, Berács József, Kenesei Zsófia Akadémiai Kiadó, 2017 A marketinget gyakran mint az eladás művészetét, a vevők meggyőzésének és igényeik kielégítésének...
Stratégia, levélminták, szerkesztők tippjei Szerző: Kádár Tímea Kreatív Kontroll Kft. , 2019 "Kádár Tímea promóciós szövegíróként kezdett a Reader's Digestnél, ahol végül...
„A marketingtervezés során a menedzsereknek nagyon összetett folyamatokat kell egymáshoz hangolniuk. A számtalan marketingeszköz és azok végtelen kombinációja, a párhuzamos marketingprogramok...
Miután azonosította célpiacát, a kérdés az lesz, hogyan szabja személyre hirdetési üzenetét úgy, hogy vásárlásra késztesse az embereket. Miért kellene foglalkozniuk vele Hogyan ragadja...
8 témakör, amit jól kell csinálnia a te cégednek is, ha vezető akarsz lenni, nem marketingasszisztens Szerző: Gál Kristóf Klikkmarketing Zrt. , 2023 Ez egy kifejezetten...
Minden, amit tudnod kell a Facebook használatához Szerzők: Rézműves László, Szy György Kiskapu Kft. , 2011 A Facebook 600 millió felhasználójával ma az egyik legnépszerűbb...
Szerző: Pongor-Juhász Attila Pongor Publishing Kiadó, 2019 Vajon miért gondolják sokan azt, hogy a marketing ördögtől való? Azért, mert nem tudják, hogyan csinálják élvezettel,...
Hogyan mérjük a marketinget? Szerzők: Józsa László, Putzer Petra Akadémiai Kiadó, 2022 „A marketing és az értékesítés egymástól elválasztatlan, viszont a teljesítményük...
A két elismert kommunikációs stratéga átfogó, mégis rendkívül könnyen követhető gyakorlati útmutatót ad a hatékony marketingstratégia tervezéséhez. A folyamat legfontosabb lépéseit...
Szerző: Dörnyei Krisztina Rita Kossuth Kiadó, 2019 A könyv célja közreadni minden lényeges információt, amely a vállalatot, a tervezőt és a csomagolási szakembert segíti abban,...
Hogyan változtathatjuk meg mások gondolkodását? Szerző: Jonah Berger HVG Kiadó, 2022 Mi visz rá egy demokratát arra, hogy a republikánusokra szavazzon? Hogyan érhetnénk...
2012. évi utánnyomás A személyes értékesítés folyamata és irányítása Szerzők: Bauer András, Mitev Ariel Zoltán Akadémiai Kiadó, 2008 A személyes eladás technikáiról,...
4 040 Ft
ronniszakkonyv.hu
Termék részletek
Szerzők: Szűcs Krisztián, Németh Péter, Lázár Erika Akadémiai Kiadó, 2023 „Kedves marketinges kolléga! Soha ne becsüld alá a fogyasztód, ügyfeled, soha ne próbáld leegyszerűsíteni...
Szerző: Molnár Attila Károly Gondolat Kiadó, 2010 A kötetet alkotó írások a jó rend négy jellemzőjének a tökéletlenséget, a tekintélyt, a szabadságot és a súrlódást tartják...
2 040 Ft
ronniszakkonyv.hu
Termék részletek
Szerző: Jodie Cook Scolar Kiadó, 2021 „Kötelező mindenkinek, aki szeretné komolyan venni az Instagramot. (Alex Woods, Forbes) Az Instagram elengedhetetlen felület minden...
Nem látnak, amíg nem tanulsz meg látni Szerző: Seth Godin HVG Kiadó, 2020 „Erre vártál mostanáig. A lehetőségre, hogy az üzeneted végre azokhoz jusson el, akiknek szüksége...
Szerző: Kiss Mariann Akadémiai Kiadó, 2014 A 21. század marketingmenedzsmentjének hagyományos és online eszközeit mutatja be a könyv. Az aktuális témák és kérdéskörök...
Szerzők: Gelei Andrea, Dobos Imre, Bódi-Schubert Anikó Akadémiai Kiadó, 2016 Gelei Andrea, Dobos Imre és Bódi-Schubert Anikó könyve az Üzleti kapcsolatok kutatása címet...
Az új ipari forradalom mesterei Szerző: Chris Anderson HVG Kiadó, 2013 Már nem pusztán álom, hogy egy jó ötlettel és egy laptoppal bárki elindíthatja világmegváltó...
Második, bővített kiadás A 2005-ös kiadás bővített, aktualizált változata. Szerző: Virányi Péter Gondolat Kiadó, 2015 Társaságban mindig akad több olyan közös beszédtéma,...
2 975 Ft
ronniszakkonyv.hu
Termék részletek
Szerzők: Dr. Fodor Mónika, Fürediné dr. Kovács Annamária, Dr. Horváth Ágnes, Rácz Georgina Perfekt Kiadó, 2012 A gazdasági környezet folyamatos változása hatással van a gazdasági...
3 200 Ft
ronniszakkonyv.hu
Termék részletek
Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.