Országmárkázás (2019)

Megközelítés:
Javasolt útvonal:  
 

Országmárkázás

6 220 Ft
+ 1 350 Ft szállítási díj
Részletek a boltban
irány a bolt »
oxfordcorner.hu
 

ORSZÁGMÁRKÁZÁS

4 760 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
ronniszakkonyv.hu
 

Országmárkázás

3 360 Ft
+ 1 490 Ft szállítási díj
Szállítás: max 3 nap
irány a bolt »
akademiai.hu

További ajánlataink

 

Országmárkázás

5 320 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
lira.hu
Termékleírás
Író Papp-Váry Árpád
Címkék Gazdaság, Marketing
Oldalszám 228

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Versenyképes identitás és imázs teremtése Szerző: Papp-Váry Árpád Akadémiai Kiadó, 2019

Fiatalos, lendületes és lényegre törő összeállítás az országmárkák építésének fontosságáról, folyamatáról és korlátairól. Hiánypótló munka, amely a rendszerezett elméleti alapok áttekintése után gyakorlati iránymutatásokat fogalmaz meg a témával elméleti vagy gyakorlati szinten foglalkozók számára. Ajánlom a könyvet mindazoknak, akik szeretik az igényes és olvasmányos szakkönyveket, és akiket érdekel, hogy miként lehetne Magyarország országimázsát innovatív módon formálni. Deli-Gray Zsuzsa kutatóprofesszor, ESSCA School of Management A kötet friss szemlélete szerint az országimázs formálása alapvetően asszociáció- és reputációépítés. Komplex, változékony és kihívásokkal teli szakterület. Papp-Váry Árpád nemzetközileg elismert szakemberként páratlan és nélkülözhetetlen útmutatót biztosít azok számára, akik a témában bármilyen módon is érdekeltek. Fehér Katalin tudományos főmunkatárs, Budapesti Gazdasági Egyetem Termékmárkát építeni nem könnyű feladat, országmárkát építeni ennél is nagyobb kihívás. Itt a professzionalizmus mellett számos más, szakmán túli faktor gazdagítja a képletet. A szerző vitathatatlan erénye, hogy ezeken felülemelkedve szakmai keretet ad, struktúrát vázol, példákat hoz, ellentétes álláspontokat villant föl, miközben nehézségekre is rámutat, köztük talán a legfontosabbra: nincs országmárka-építés országépítés nélkül, hisz a márkát végső soron mégiscsak maga a termék határozza meg. Nagy Bálint marketingtanszék-vezető, International Business School Magyar nyelven ilyen alapos áttekintés az országmárkázásról még nem jelent meg. Átfogó, olvasmányos, az olvasót egy új világgal ismerteti meg, amelynek akarva-akaratlanul ő maga is szerves része. A könyv egy ígéret: olvasója megértheti a helymárkázás sajátos határterületét, a marketing, a márkázás, a fogyasztói pszichológia, a stratégiai tervezés és a közösségépítés sajátos elegyét. Kádár Magor egyetemi docens, Babeş-Bolyai Egyetem A kötet adatai: Formátum: B/5 Kötés: kartonált, ragasztókötött Megjelenés éve: 2019 Terjedelem: 228 oldal
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.