A szolgáltatásmarketing alapkönyve (ISBN: 9789634546405)

A szolgáltatásmarketing alapkönyve (ISBN: 9789634546405)

5 555 Ft-tól 7 ajánlat
Megközelítés:
Javasolt útvonal:  
 

Veres Zoltán: A szolgáltatásmarketing alapkönyve - Bővített kiadás

Ország Boltja 2023 Népszerűségi díj I. helyezett
6 417 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
jokonyvek.hu
 

A szolgáltatásmarketing alapkönyve

7 670 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
oxfordcorner.hu
 

A szolgáltatásmarketing alapkönyve - bővített kiadás

5 900 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
konyvkalauz.hu

További ajánlataink

 

Veres Zoltán - A Szolgáltatásmarketing Alapkönyve - Bõvített Kiadás

5 555 Ft
Szállítás: max 3 nap
irány a bolt »
numero7.com
 

A szolgáltatásmarketing alapkönyve (3. , bővített kiadás)

5 865 Ft
+ 1 490 Ft szállítási díj
Szállítás: max 3 nap
irány a bolt »
akademiai.hu
 

A SZOLGÁLTATÁSMARKETING ALAPKÖNYVE

5 865 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
ronniszakkonyv.hu
 

A szolgáltatásmarketing alapkönyve (bővített kiadás)

6 210 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
lira.hu
Termékleírás
Író Veres Zoltán
Címkék Gazdaság, Marketing
Oldalszám 622

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Bővített kiadás Szerző: Veres Zoltán Akadémiai Kiadó, 2021

„Az élesedő versenynek köszönhetően a szolgáltatótevékenység fókuszában az ügyintézés minősége, biztonsága és gyorsasága, a meglévő és a potenciális ügyfélkapcsolatok elmélyítése áll. A szolgáltatásmarketing előtt álló legnagyobb kihívás, hogy képes-e javítani az ügyfelek vásárlásélményét, és hogy hogyan tud alkalmazkodni az új technológiák által átformált játékszabályokhoz. A kihívásokra a válaszok ebben a könyvben keresendők. Veres Zoltán munkáját nemcsak a marketing- és PR-szakemberek forgathatják haszonnal, de kétségkívül minden olyan szolgáltatószektorban tevékenykedő vállalat, intézmény vezetői és munkatársai is, melyeknek eredményességét döntően meghatározza, hogy milyen kép él róluk a fogyasztók fejében. Domonkos András a Lombard Lízing Zrt. alapítója „Az elmúlt évektől kezdődően az ipar 4.0, és azon belül is a digitalizáció gyors fejlődése, alapvető változásokat követel meg a vállalatok menedzselésében és marketingjében. Így van ez a szolgáltatások területén is. Éppen ezért örömmel üdvözlöm, hogy Veres Zoltán az új követelményeknek megfelelően bővítette a 2009-ben írt könyvét. Így ez az új kiadás, megőrizve a korábbi művének erényeit, még a legkényesebb igényeknek is megfelel. Biztos vagyok benne, hogy a könyv mind a szakmában dolgozók, mind az oktatók, hallgatók és a kutatók körében továbbra is alapműnek fog számítani. Rekettye Gábor az MTA doktora Professor Emeritus Pécsi Tudományegyetem A kötet adatai: Formátum: B/5 Kötés: kartonált, ragasztókötött Megjelenés éve: 2021 Terjedelem: 622 oldal
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.