A legfontosabb marketingeszközök gyakorlati útmutatója Szerző: Kövesdi Edit Vezinfó Kiadó, 2023 Ha az ügyfeleinkről van szó, akkor értenünk kell számtalan technológiai...
10 395 Ft
ronniszakkonyv.hu
Termék részletek
14. kiadás Szerzők: Keller Kevin Lane, Kotler Philip Akadémiai Kiadó, 2012 A szerzők célja az volt, hogy a lehető legátfogóbb, legaktuálisabb és legpraktikusabb...
Szerzők: Szűcs Krisztián, Németh Péter, Lázár Erika Akadémiai Kiadó, 2023 „Kedves marketinges kolléga! Soha ne becsüld alá a fogyasztód, ügyfeled, soha ne próbáld leegyszerűsíteni...
Második, bővített kiadás Szerzők: Rekettye Gábor, Hetesi Erzsébet, Törőcsik Mária Akadémiai Kiadó, 2023 „Hét éve jelent meg a Bevezetés a marketingbe első kiadása, melyből...
Második, átdolgozott kiadás Szerző: Józsa László Akadémiai Kiadó, 2014 Nehéz lenne olyan szakterületet találni, amelyet korunk - a XXI. század elejének - nagyléptékű...
8 témakör, amit jól kell csinálnia a te cégednek is, ha vezető akarsz lenni, nem marketingasszisztens Szerző: Gál Kristóf Klikkmarketing Zrt. , 2023 Ez egy kifejezetten...
Bővített kiadás Szerző: Veres Zoltán Akadémiai Kiadó, 2021 „Az élesedő versenynek köszönhetően a szolgáltatótevékenység fókuszában az ügyintézés minősége, biztonsága és...
Stratégia, új média, fogyasztói részvétel Szerzők: Horváth Dóra, Bauer András Akadémiai Kiadó, 2013 Talán soha nem volt még ennyire összetett és bonyolult a kommunikáció...
Szerző: Miles Young Kossuth Kiadó, 2018 A digitális korszak számos új lehetőséget és kihívást hozott a reklámügynökségek és ügyfeleik számára. Miles Young az Ogilvy&Mathernél...
Szerzők: Becker György, Izsó Lajos Akadémiai Kiadó, 2011 A közgazdászok a legutóbbi időkig a rációra tettek fel mindent, s nem sok helyet hagytak az érzelmeknek, élményeknek,...
Szerző: Szakály Zoltán Akadémiai Kiadó, 2017 Az élelmiszer témakör ma egyre nagyobb figyelem mellett egyre több gondolat, elvárás összekapcsolódását testesíti meg,...
Szerző: Dörnyei Krisztina Rita Kossuth Kiadó, 2019 A könyv célja közreadni minden lényeges információt, amely a vállalatot, a tervezőt és a csomagolási szakembert segíti abban,...
Hogyan mérjük a marketinget? Szerzők: Józsa László, Putzer Petra Akadémiai Kiadó, 2022 „A marketing és az értékesítés egymástól elválasztatlan, viszont a teljesítményük...
Szerzők: Veres Zoltán, Kozák Ákos, Hoffmann Márta Akadémiai Kiadó, 2016 Vannak azok a szakkönyvek, amiket álmatlan éjszakákon veszünk elő altató helyett. Na, ez a könyv...
"Thisvolume of the series was compiled by the heads of the marketing departments ofHungarian universities leading in the field of marketing education andresearch. The authors of the...
Szerzők: Gyulavári Tamás, Mitev Ariel Zoltán, Neulinger Ágnes, Neumann-Bódi Edit, Simon Judit, Szűcs Krisztián Akadémiai Kiadó, 2014 A marketing alapja a piacismeret, a megismerés...
„A marketingtervezés során a menedzsereknek nagyon összetett folyamatokat kell egymáshoz hangolniuk. A számtalan marketingeszköz és azok végtelen kombinációja, a párhuzamos marketingprogramok...
Mintázatok, trendek, alkalmazkodás Szerzők: Szűcs Krisztián, Törőcsik Mária Akadémiai Kiadó, 2022 „Minden marketinges célja, hogy megértse célcsoportjának motivációit,...
Szerzők: Rekettye Gábor, Fojtik János Dialóg Campus Kiadó, 2009 A Nemzetközi marketing részben tankönyv, amely elsősorban a felsőfokú üzleti képzésben résztvevők számára készült,...
Szerzők: Rekettye Gábor, Tóth Tamás, Malota Erzsébet Akadémiai Kiadó, 2015 Örömmel ajánlom Rekettye Gábor, Tóth Tamás és Malota Erzsébet könyvét minden olyan olvasónak,...
Személy és marketing kapcsolatok Szerző: Törőcsik Mária Akadémiai Kiadó, 2017 „Törőcsik Mária könyve a marketing kiterjesztett felfogásának elvét követi, amikor az egyén...
Szerző: Jodie Cook Scolar Kiadó, 2021 „Kötelező mindenkinek, aki szeretné komolyan venni az Instagramot. (Alex Woods, Forbes) Az Instagram elengedhetetlen felület minden...
Szerzők: Danyi Pál, Rekettye Gábor, Veres István Akadémiai Kiadó, 2021 „Menyiért adjam? Mennyiért vegyem? Kereskedői és fogyasztói oldalról is kiemelten fontos ez a kérdés!...
A két elismert kommunikációs stratéga átfogó, mégis rendkívül könnyen követhető gyakorlati útmutatót ad a hatékony marketingstratégia tervezéséhez. A folyamat legfontosabb lépéseit...
Az értelmetlennek tűnő ötletek meglepő ereje a márkaépítésben és azon túl Szerző: Rory Sutherland HVG Kiadó, 2022 Miért működik az IKEA-hatás a gyógyszeriparban? Mit...
Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.