Fogyasztói magatartás (ISBN: 9789634546344)

Fogyasztói magatartás (ISBN: 9789634546344)

4 536 Ft-tól 10 ajánlat
Megközelítés:
Javasolt útvonal:  
 

Fogyasztói magatartás - Mintázatok, trendek, alkalmazkodás

Ország Boltja 2023 Minőségi díj I. helyezett
4 536 Ft
+ 1 389 Ft szállítási díj
Részletek a boltban
irány a bolt »
ujkonyvek.hu
 

Szűcs Krisztián, Törőcsik Mária: Fogyasztói magatartás - Mintázatok, trendek, alkalmazkodás

Ország Boltja 2023 Népszerűségi díj I. helyezett
5 670 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
jokonyvek.hu
 

Fogyasztói magatartás

7 000 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
oxfordcorner.hu

További ajánlataink

 

Szűcs Krisztián, Törőcsik Mária: Fogyasztói magatartás - Mintázatok, trendek, alkalmazkodás

4 725 Ft
+ 1 690 Ft szállítási díj
Szállítás: max 1 hét
irány a bolt »
konyvmarket.hu
 

Töröcsik Mária - Szűcs Krisztián - Fogyasztói Magatartás - Mintázatok, Trendek, Alkalmazkodás

5 070 Ft
Szállítás: max 3 nap
irány a bolt »
numero7.com
 

Fogyasztói magatartás - mintázatok, trendek, alkalmazkodás

5 300 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
konyvkalauz.hu
 

Fogyasztói magatartás

5 355 Ft
+ 1 490 Ft szállítási díj
Szállítás: max 3 nap
irány a bolt »
akademiai.hu
 

FOGYASZTÓI MAGATARTÁS

5 355 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
ronniszakkonyv.hu
 

Fogyasztói magatartás - Mintázatok, trendek, alkalmazkodás

5 922 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
lira.hu
 

Fogyasztói magatartás

5 985 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
libri.hu
Termékleírás
Író Szűcs Krisztián, Törocsik Mária, Törőcsik Mária Szűcs Krisztián
Címkék Gazdaság, Marketing
Nyelv magyar

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Mintázatok, trendek, alkalmazkodás Szerzők: Szűcs Krisztián, Törőcsik Mária Akadémiai Kiadó, 2022

„Minden marketinges célja, hogy megértse célcsoportjának motivációit, és a leghatékonyabb eszközökkel szólítsa meg fogyasztóit. A gyorsan változó gazdasági és társadalmi környezetben ez egyre nagyobb kihívást jelent a szakembereknek. A könyv teljeskörűen szemlélteti a folyamatosan változó fogyasztói döntések hátterét, az elméleti megközelítés pedig jól kiegészül − sok esetben a 2020-as járványügyi világválságból vett − gyakorlati példákkal és kutatási eredményekkel. Ennek megfelelően elméleti szakemberek mellett a marketing területen dolgozóknak is rendkívül hasznos olvasmány. Békefi László, ügyvezető igazgató, Coca-Cola HBC Magyarország „A mindig változó fogyasztói viselkedésről szól Törőcsik Mária és Szűcs Krisztián könyve aktuálisan, sokszínűen, közérthetően és egyúttal tudományos igényességgel. A könyv egyrészt épít a fogyasztói magatartás területén elért hazai és nemzetközi kutatási eredményekre, másrészt az elméleti részekhez válogatott konkrét példák biztosítják azt, hogy az olvasó megértse és jól értse mindazt, ami a fogyasztók világából megismerhető. Különösen szemléletesek a könyv ábrái és táblázatai, amelyek sokszor szellemesen és nem utolsósorban jól megjegyezhetően mutatják a lényeget. Továbbgondolkodásra ösztönző, inspiráló olvasmány a fogyasztókkal foglalkozó diákoknak, oktatóknak és szakembereknek! Dr. Neulinger Ágnes, egyetemi docens, Budapesti Corvinus Egyetem A kötet adatai: Formátum: B/5 Kötés: kartonált, ragasztókötött Megjelenés éve: 2022 Terjedelem: 384 oldal
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.