Miért estek vissza 30%-kal egy áruházlánc eladásai egyetlen cent áremelés miatt? Miért fizetett egy tévécsatorna 3,3 millió dollárt egy film vetítési jogáért, ha tudta, hogy 1 millió...
Szerzők: Dr. Fodor Mónika, Fürediné dr. Kovács Annamária, Dr. Horváth Ágnes, Rácz Georgina Perfekt Kiadó, 2012 A gazdasági környezet folyamatos változása hatással van a gazdasági...
Szerzők: Veres Zoltán, Kozák Ákos, Hoffmann Márta Akadémiai Kiadó, 2016 Vannak azok a szakkönyvek, amiket álmatlan éjszakákon veszünk elő altató helyett. Na, ez a könyv...
14. kiadás Szerzők: Keller Kevin Lane, Kotler Philip Akadémiai Kiadó, 2012 A szerzők célja az volt, hogy a lehető legátfogóbb, legaktuálisabb és legpraktikusabb...
Szerzők: Becker György, Izsó Lajos Akadémiai Kiadó, 2011 A közgazdászok a legutóbbi időkig a rációra tettek fel mindent, s nem sok helyet hagytak az érzelmeknek, élményeknek,...
Szerzők: Gelei Andrea, Dobos Imre, Bódi-Schubert Anikó Akadémiai Kiadó, 2016 Gelei Andrea, Dobos Imre és Bódi-Schubert Anikó könyve az Üzleti kapcsolatok kutatása címet...
Stratégia, új média, fogyasztói részvétel Szerzők: Horváth Dóra, Bauer András Akadémiai Kiadó, 2013 Talán soha nem volt még ennyire összetett és bonyolult a kommunikáció...
Út a sikeres hirdetésekhez Szerző: Jani Dániel Publio Kiadó, 2019 Miután azonosította célpiacát, a kérdés az lesz, hogyan szabja személyre hirdetési üzenetét úgy, hogy...
Személy és marketing kapcsolatok Szerző: Törőcsik Mária Akadémiai Kiadó, 2017 „Törőcsik Mária könyve a marketing kiterjesztett felfogásának elvét követi, amikor az egyén...
Szerző: Lino Barbosa Alexandra Kiadó Kft. , 2020 Lino Barbosa brazil középosztálybeli család szülötte. Hamar megismerte a szegénységet, nyomorúságot, taníttatására nem...
Szerző: Dörnyei Krisztina Rita Kossuth Kiadó, 2019 A könyv célja közreadni minden lényeges információt, amely a vállalatot, a tervezőt és a csomagolási szakembert segíti abban,...
Marketing a közösségi hálón Szerkesztette: Pankász Balázs, Nádasdy Krisztina Publikon Kiadó, 2010 A marketingesnek eredményeket kell felmutatnia. De ez egyre...
Szerzők: Rekettye Gábor, Tóth Tamás, Malota Erzsébet Akadémiai Kiadó, 2015 Örömmel ajánlom Rekettye Gábor, Tóth Tamás és Malota Erzsébet könyvét minden olyan olvasónak,...
Második, bővített kiadás Szerzők: Rekettye Gábor, Hetesi Erzsébet, Törőcsik Mária Akadémiai Kiadó, 2023 „Hét éve jelent meg a Bevezetés a marketingbe első kiadása, melyből...
A sikeres brandépítés alapjai Javított, bővített kiadás Szerző: Papp-Váry Árpád Ludovika Egyetemi Kiadó, 2020 A legfontosabb márkázási döntés a márkanévválasztás. A...
Szerzők: Deli-Gray Zsuzsa, Árva László Akadémiai Kiadó, 2017 Budapest turizmusáért felelős hivatalos szervezet vezetőjeként örömmel üdvözlöm, hogy a felnövekvő nemzedék, a...
Szerzők: Danyi Pál, Rekettye Gábor, Veres István Akadémiai Kiadó, 2021 „Menyiért adjam? Mennyiért vegyem? Kereskedői és fogyasztói oldalról is kiemelten fontos ez a kérdés!...
Az új ipari forradalom mesterei Szerző: Chris Anderson HVG Kiadó, 2013 Már nem pusztán álom, hogy egy jó ötlettel és egy laptoppal bárki elindíthatja világmegváltó...
Szerzők: Bauer András, Berács József, Kenesei Zsófia Akadémiai Kiadó, 2017 A marketinget gyakran mint az eladás művészetét, a vevők meggyőzésének és igényeik kielégítésének...
Bővített kiadás Szerző: Veres Zoltán Akadémiai Kiadó, 2021 „Az élesedő versenynek köszönhetően a szolgáltatótevékenység fókuszában az ügyintézés minősége, biztonsága és...
Szerző: Kiss Mariann Akadémiai Kiadó, 2014 A 21. század marketingmenedzsmentjének hagyományos és online eszközeit mutatja be a könyv. Az aktuális témák és kérdéskörök...
Ahol a sikeres nagykereskedmi és gyártói stratégiák születnek Szerző: Jagodics Rita Kereskedelmi Marketing Trendek Kft. , 2018 Válaszd a sikert. Válaszd a magas megnyitású...
A közösségi média új korszaka - Új felületek, új trendek, új generációk Szerzők: Klausz Melinda, Sáringer Viktória, Rózsa Kata, Páczkán Zsófia Klausz Social Group Kft. , 2025...
Üzleti döntések, kapcsolatok marketingtámogatása Szerző: Piskóti István Akadémiai Kiadó, 2014 A vállalatközi kapcsolatokban mindig is nehéz volt és változatlanul...
Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.