Minden, amit a kisebb cégeknek a marketingről tudniuk kell Szerző: Rekettye Gábor Akadémiai Kiadó, 2024 „Az egész ország és a mi térségünk gazdaságának is nagyon fontos...
Az új ipari forradalom mesterei Szerző: Chris Anderson HVG Kiadó, 2013 Már nem pusztán álom, hogy egy jó ötlettel és egy laptoppal bárki elindíthatja világmegváltó...
Ahol a sikeres nagykereskedmi és gyártói stratégiák születnek Szerző: Jagodics Rita Kereskedelmi Marketing Trendek Kft. , 2018 Válaszd a sikert. Válaszd a magas megnyitású...
Szerzők: Bauer András, Berács József, Kenesei Zsófia Akadémiai Kiadó, 2017 A marketinget gyakran mint az eladás művészetét, a vevők meggyőzésének és igényeik kielégítésének...
Út a sikeres hirdetésekhez Szerző: Jani Dániel Publio Kiadó, 2019 Miután azonosította célpiacát, a kérdés az lesz, hogyan szabja személyre hirdetési üzenetét úgy, hogy...
Typotex Kiadó, 2017 A könyv központi kérdése, hogy a marketing, mint a menedzsmenttudományok egyik szakterülete, miként járul hozzá az üzleti szervezetek sikeres piaci...
Stratégia, új média, fogyasztói részvétel Szerzők: Horváth Dóra, Bauer András Akadémiai Kiadó, 2013 Talán soha nem volt még ennyire összetett és bonyolult a kommunikáció...
Szerzők: Szűcs Krisztián, Németh Péter, Lázár Erika Akadémiai Kiadó, 2023 „Kedves marketinges kolléga! Soha ne becsüld alá a fogyasztód, ügyfeled, soha ne próbáld leegyszerűsíteni...
Szerző: Tamus Antalné dr. Saldo Kiadó, 2011 A marketing alapok - gyakorló feladatokkal című tankönyvre épülő kiadvány, melyről a szakemberek így vélekedtek: ...
14. kiadás Szerzők: Keller Kevin Lane, Kotler Philip Akadémiai Kiadó, 2012 A szerzők célja az volt, hogy a lehető legátfogóbb, legaktuálisabb és legpraktikusabb...
A legfontosabb marketingeszközök gyakorlati útmutatója Szerző: Kövesdi Edit Vezinfó Kiadó, 2023 Ha az ügyfeleinkről van szó, akkor értenünk kell számtalan technológiai...
Második, átdolgozott kiadás Szerző: Józsa László Akadémiai Kiadó, 2014 Nehéz lenne olyan szakterületet találni, amelyet korunk - a XXI. század elejének - nagyléptékű...
Kreatív turisztikai coaching Szerző: Bódis Gábor Akadémiai Kiadó, 2018 Szemléletes, érthető és inspiráló marketing tankönyv, mely nem csak azoknak adhat nagy segítséget,...
Szerzők: Danyi Pál, Rekettye Gábor, Veres István Akadémiai Kiadó, 2021 „Menyiért adjam? Mennyiért vegyem? Kereskedői és fogyasztói oldalról is kiemelten fontos ez a kérdés!...
„Ön most egy olyan könyvet tart a kezében, amely a legszélesebb látókörrel, a legfrissebb példák kiemelésével, imponáló éleslátással mutatja be a marketing és a szórakoztatás világának...
Szerző: Papp-Váry Árpád Akadémiai Kiadó, 2014 Ön most egy olyan könyvet tart a kezében, amely a legszélesebb látókörrel, a legfrissebb példák kiemelésével, imponáló...
Szerzők: Horváth Dóra, Nyirő Nóra, Csordás Tamás Akadémiai Kiadó, 2013 A „média szó és fogalom mára divattá, hatalommá, bizonyos esetekben misztikummá vált. A korábbi...
Nem látnak, amíg nem tanulsz meg látni Szerző: Seth Godin HVG Kiadó, 2020 „Erre vártál mostanáig. A lehetőségre, hogy az üzeneted végre azokhoz jusson el, akiknek szüksége...
Szerkesztette: Tóth Tamás Akadémiai Kiadó, 2008 Tóth Tamás szakkönyve több évtizedes kiemelkedő szakmai publikációira, egyetemi oktató munkájára, tréningjei tapasztalataira...
Szerzők: Rekettye Gábor, Fojtik János Dialóg Campus Kiadó, 2009 A Nemzetközi marketing részben tankönyv, amely elsősorban a felsőfokú üzleti képzésben résztvevők számára készült,...
Szerzők: Rekettye Gábor, Tóth Tamás, Malota Erzsébet Akadémiai Kiadó, 2015 Örömmel ajánlom Rekettye Gábor, Tóth Tamás és Malota Erzsébet könyvét minden olyan olvasónak,...
A közösségi média új korszaka - Új felületek, új trendek, új generációk Szerzők: Klausz Melinda, Sáringer Viktória, Rózsa Kata, Páczkán Zsófia Klausz Social Group Kft. , 2025...
Szerző: Miles Young Kossuth Kiadó, 2018 A digitális korszak számos új lehetőséget és kihívást hozott a reklámügynökségek és ügyfeleik számára. Miles Young az Ogilvy&Mathernél...
Szerző: Horváth Magyary Nóra Akadémiai Kiadó, 2017 A könyv szerzőjével, Nórával már több mint egy évtizedes ismeretség és intenzív munkakapcsolat köt össze -több súlyos...
Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.