Ogilvy a reklámról a digitális korban (2018)

Ogilvy a reklámról a digitális korban (2018)

5 405 Ft-tól 15 ajánlat
Megközelítés:
Javasolt útvonal:  
 

Ogilvy a reklámról a digitális korban

6 750 Ft
+ 1 890 Ft szállítási díj
Részletek a boltban
irány a bolt »
book24.hu
 

Ogilvy a reklámról a digitális korban

Ország Boltja 2023 Minőségi díj I. helyezett
5 475 Ft
+ 1 239 Ft szállítási díj
Részletek a boltban
irány a bolt »
ujkonyvek.hu
 

Miles Young: Ogilvy a reklámról a digitális korban

Ország Boltja 2023 Népszerűségi díj I. helyezett
6 000 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
jokonyvek.hu

További ajánlataink

 

Ogilvy a reklámról a digitális korban (BK167484)

5 405 Ft
+ 1 290 Ft szállítási díj
Raktáron
irány a bolt »
balena.hu
 

Ogilvy a reklámról a digitális korban

5 487 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
sweetmemory.hu
 

Miles Young - Ogilvy A Reklámról A Digitális Korban

5 520 Ft
Szállítás: max 3 nap
irány a bolt »
numero7.com
 

Ogilvy a reklámról a digitális korban (1063865)

5 625 Ft
+ 2 490 Ft szállítási díj
Részletek a boltban
irány a bolt »
bookfriends.hu
 

Ogilvy a reklámról a digitális korban

5 625 Ft
+ 1 690 Ft szállítási díj
Szállítás: max 1 hét
irány a bolt »
konyvmarket.hu
 

Ogilvy a reklámról a digitális korban

5 850 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
konyvkalauz.hu
 

Ogilvy a reklámról a digitális korban

5 850 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
konyv-diszkont.hu
 

OGILVY A REKLÁMRÓL A DIGITÁLIS KORBAN

6 000 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
ronniszakkonyv.hu
 

Ogilvy a reklámról a digitális korban

6 300 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
librarium.hu
 

Ogilvy a reklámról a digitális korban

6 375 Ft
Raktáron
irány a bolt »
kreativjatek.hu
 

Ogilvy a reklámról a digitális korban

6 900 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
lira.hu
 

Ogilvy a reklámról a digitális korban

7 125 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
libri.hu
Termékleírás
Író Miles Young
Címkék Gazdaság, Kommunikáció, Marketing, Üzlet
Nyelv magyar

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Szerző: Miles Young Kossuth Kiadó, 2018

A digitális korszak számos új lehetőséget és kihívást hozott a reklámügynökségek és ügyfeleik számára. Miles Young az Ogilvy&Mathernél töltött hosszú és sikeres karrierjére alapozva írta meg ezt a nélkülözhetetlen kézikönyvet, amely próbálja elnyomni a digitális korszak „zaját, hogy felhívja a figyelmet néhány alapvető szabályra. A kötet a legújabb kutatások adatait és a legsikeresebb digitális kampányok esettanulmányait felhasználva ad megalapozott tanácsokat gyakorló és leendő reklámszakembereknek. Olyan lényeges témákat tárgyal részletesen, mint az alábbiak: - A MÁRKÁK ALKALMAZKODÁSA AZ ÚJ DIGITÁLIS KÖRNYEZETHEZ - A DIGITÁLIS ÖKOSZISZTÉMA - A FOGYASZTÓK BEVONÁSÁT EREDMÉNYEZŐ INTELLIGENS TARTALMAK - A LEGFONTOSABB CSATATEREK: A KÖZÖSSÉGI MÉDIA, A MOBILTARTALMAK ÉS A FOLYAMATOS KERESKEDELEM - A MÁRKÁK, A DIGITÁLIS TARTALMAK, A KÖZÖSSÉGI TÉR ÉS A TÁRSADALOM KÖZTI VISZONY - A KREATÍV TECHNOLÓGIÁK HATÉKONY ALKALMAZÁSA - A BIG DATA JELENTŐSÉGE - AZ INTERNET ÉS A FELTÖREKVŐ PIACOK A kötet adatai: Formátum: 190 x 230 mm Megjelenés éve: 2018 Terjedelem: 288 oldal
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.