A hagyományos elmélet szerint egy marketingkampány tervezésének első lépéseként a felső vezetés meghatározza a stratégiát. Ezután választják ki a középvezetők a megvalósításnál alkalmazott...
A IX. században a vikingek egy fosztogatásra, rablásra és bódító hatású gombákra épülő civilizációt alkottak, és ők adták nekünk - többek között - a Nobel-díjat, az IKEA-t, a Volvót,...
MIT JELENT A SIKER? Nincs két ember, aki azonos képet hordozna magában a sikerről, mivel mindannyian külön egyéniségek vagyunk és különbözőnek születtünk. A folyamat azonban mindenki...
Szerkesztette: Halácsy Péter, Vályi Gábor, Wellman, Berry Typotex Kiadó, 2007 Még egy évtized sem telt el az első magyar nyelvű kereső és hírportál létrehozása óta, ám ami...
Beszélgetések a PR aktualitásairól Szerző: Sós Péter János Akadémiai Kiadó, 2020 „A PR nem egy ház, amibe besétálhatunk. A PR maga az építkezés − írta néhány éve Ferling...
Trendek és töréspontok II. A kötet a Világgazdasági Tudományos Tanács második, 2019/20-as évadában megvitatott világgazdasági elemzéseket tartalmazza. Az évad során olyan érdekes...
Sztárkosaras és üzleti mogul LeBron James minden idők egyik legsikeresebb kosárlabda sztárja: nyolcszor játszott az amerikai profi liga döntőjében és egymás után kétszer is elnyerte...
Amit a legjobbak másképp csinálnak Szerző: John C. Maxwell Bagolyvár Kiadó, 2020 A tapasztalaton és a tehetségen túl a sikerhez szükséged van még valamire. A sikerhez...
Rábeszélés, befolyásolás és meggyőzés - létfontosságú készségek a munkában és a magánéletben is. Sok embernek mégis alig van valami fogalma arról, hogyan is kell jól érvelni. A legtöbben...
Hogyan aknázzuk ki az érzelmekben rejlő erőt a siker érdekében? Szerző: Gill Hasson Scolar Kiadó, 2021 Irányítsuk mi az érzelmeinket, és ne hagyjuk, hogy azok irányítsanak...
Vedd a kezedbe az életed irányítását, és tedd olyanná, amilyenné szeretnéd. Gyakran mondasz igent, amikor inkább nemet szeretnél mondani?Bármit megtennél, hogy elkerüld az konfliktusokat...
A legtöbb ember számára vannak olyan helyzetek, amelyekben kissé bizonytalanul érzi magát – mondjuk, amikor belép valahová, ahol csupa idegen arcot lát, amikor egy partira készül, közönség...
Szerzők: Lőrincz Éva Anna, Sturcz Zoltán Typotex Kiadó, 2013 A prezentációt bemutató tankönyv végigvezeti felhasználóját egy négy fázisból álló alkotási folyamaton, amelynek...
Üzleti kaméleon /Hogyan legyünk sikeres menedzserek? A hatékony és eredményes működés alkalmazkodva a lehetőségekhez – ez az üzleti kaméleon filozófia. Ez az elvárás az, amit egy...
Nem hivatalos válogatás 100 előadó legfontosabb gondolataiból Szerző: Harriet Minter HVG Kiadó, 2020 Hogyan legyünk igazi stratégák? Miként tűnjünk ki a tömegből? ...
II. Nyelv és szituáció Társadalmi kommunikáció sorozat Szerkesztette: Síklaki István Typotex Kiadó, 2008 Tesszük, de nem tudjuk. Így használjuk a nyelvet. Vajon egy...
Wall Street Journal és USA Today bestseller Ha úrrá leszel a történeteiden, úrrá leszel az életeden. Történetmondással mindent el lehet érni - a vezetői kommunikáció javításától...
Mizsér Attila neve nemcsak a hazai versenysport rajongói, de a magyar bankvilág és az idehaza is rohamtempóban fejlődő coachingszakma képviselői számra is ismerősen cseng. Az egykori...
12 készség és viselkedésminta az egyéni és csapathatékonyság növelése érdekében Szerzők: Jerry Toomer, Craig Caldwell, Steve Weitzenkorn, Chelsea Clark Pallas Athéné Könyvkiadó...
Szerző: John Adair Pallas Athéné Könyvkiadó Kft. , 2019 A vezetés és a fejlődés kéz a kézben járnak, azonban míg a változások időszakában a legtöbb tényező bizonytalan, a...
Az élet bármikor állíthat minket olyan kihívás elé, hogy meg kell osztanunk a gondolatainkat kisebb-nagyobb létszámú közönséggel. Valójában folyamatosan előadunk. Még akkor is, ha...
Szerző: Sandy Rogers - Leena Rinne - Shawn Moon Kiadó: Bagolyvár Könyvkiadó Oldalak száma: 272 Megjelenés: 2021. április Kötés: Kartonált Nyerd meg az ügyfeleid szívét, és nemcsak...
Ez a könyv egyszerre szól felnőtteknek, márkák vezetőinek, szülőknek, mint ahogy tinédzsereknek és sneaker-, tehát utcai tornacipő-rajongóknak egyaránt. A Z generáció elérése sok márkának...
Milyen technikákat használ a leghatékonyabb kommunikációs szakértő? Akár állásinterjúra készülsz, akár a vendégeidet akarod szórakoztatni, új emberekkel találkozol, szeretnél a javadra...
Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.