Ez a könyv egyszerre szól felnőtteknek, márkák vezetőinek, szülőknek, mint ahogy tinédzsereknek és sneaker-, tehát utcai tornacipő-rajongóknak egyaránt. A Z generáció elérése sok márkának...
Szerző: Babak Kaweh Kiadó: BIOENERGETIC KIADÓ Oldalszám: 280 oldal Megjelenés: 2015. október Kötés: Ragasztott A szerző széleskörű, közel húszesztendős tapasztalataira alapozva,...
Miért olyan népszerű kommunikációs fegyver a karaktergyilkosság? Melyek a leggyakrabban alkalmazott sémák? Hogyan lehet újraépíteni a jó hírnevet egy-egy lejárató akció után? A lejáratás,...
Hogyan változtathatjuk meg mások gondolkodását? Szerző: Jonah Berger HVG Kiadó, 2022 Mi visz rá egy demokratát arra, hogy a republikánusokra szavazzon? Hogyan érhetnénk...
Végtelen játék Hogyan lehet nyerni, ha a játék soha nem ér véget? A véges játékokban minden játékos ismert, kötöttek a szabályok, és világos a végpont; könnyű eldönteni, ki győzött,...
Hogyan ismerjük fel a krízisre utaló előjeleket?Mitől lesz hiteles egy vezető megszólalása a médiában?Miként hasznosítsuk a válsághelyzet tapasztalatait?A súlyos balesetek és természeti...
Az inspiráló nyilvános beszéd 9 titka Szerző: Gallo, Carmine HVG Kiadó, 2014 A TED-előadások lenyűgözőek, okosak és meggyőzőek. Ki ne vágyna hasonló hatásra, akár...
101 ország tanításai célokról, életről és vezetésről Szerző: Dr. Mandeep Rai Pallas Athéné Könyvkiadó Kft. , 2020 Mindannyiunk életében elérkeznek azok a pillanatok, amikor...
Szerkesztette: Horányi Özséb Typotex Kiadó, 2007 A kötet három olyan terminus, az intézmény, a színtér és az ágens használatának elemzésére vállalkozik, amelyekről a tanulmányok...
Ötödik, átdolgozott, bővített kiadás Szerző: Görög Ibolya Athenaeum Kiadó, 2021 A nyilvánosság kelepcéi protokollkönyv. Azoknak az embereknek biztosít támpontokat, akiknek...
Miként érjük el, hogy csapatunk tagjai jól haladjanak a feladataikkal? Miért tekintsünk a főnökünkre is fontos ügyfélként, ha otthonról dolgozunk? Hogyan hozzuk ki a legtöbbet...
Tanuljunk meg (újra) hinni a csapatokban! Szerző: Seth Godin HVG Kiadó, 2024 „Az ember nem csupán erőforrás. Az ember a lényeg. A bizonytalan gazdasági környezet, a...
Sztoikus erények-sorozat Szerző: Ryan Holiday 21. Század Kiadó, 2022 Az akadály maga az út és Az ego az ellenség szerzőjétől. New York Times, Wall Street Journal...
Innovatív megközelítések és módszerek Szerzők: Aczél Petra, Veszelszki Ágnes Wolters Kluwer Kiadó, 2021 Az üzleti innovációk alapja és kiindulópontja a tudomány, a tudomány...
"2008 őszén a Lehman Brothers összeomlását követő pénzügyi cunami csaknem elsodorta Magyarországot. Jöttek az önkínzó kérdések: mit nem vettünk észre, miért hagytuk, hogy így legyen,...
Mitől ér célba az egyik ötlet, és miért sikkad el a másik? Miért fontos történetünket a különböző kommunikációs csatornákhoz igazítani? Hogyan jelenthet versenyelőnyt egy igazán...
A digitális nomádok a világgazdaságban az innováció és a kreatív ipar meghatározó szereplői. E kötet róluk, továbbá közösségeikről szól és betekintést kaphatunk általa a digitális nomádok...
33 módszer, hogyan legyünk hatékonyak és eredményesek Szerzők: Robert Hoffman, Glenn Parker HVG Kiadó, 2011 Minden szervezet életében az egyik legmeghatározóbb élmény...
GÖRÖG IBOLYA 1987 és 1999 között dolgozott a Miniszterelnöki Hivatal Protokoll Főosztályán. Ezalatt hét miniszterelnököt szolgált, 1992-től pedig protokollfőnökként irányította, szervezte...
New York Times No1 bestseller Hogyan építettem a Walt Disneyből a világ legvarázslatosabb cégét? Egy nagy vízió alapjai: a Disney vezérigazgatója feltárja, milyen ötleteket és...
The essence and success of The Tao of Coaching has always been its focus on the practical tips and techniques for making work more rewarding through the habit of coaching - and this...
Elmélyült munka a gyakorlatban - Időblokkos tervező a hatékonyságnövelésért a címe Cal Newport menedzesrkönyvének, amely szerint a letisztult napi ütemtervnek köszönhetően egyszerre...
"Milyennek képzellek el téged, kedves olvasó? Azt képzelem rólad, hogy nap mint nap tapasztalod, mennyire könnyű rábeszélni, és mennyire körülményes és küzdelmes ma meggyőzni embereket...
Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.