Beszélgetések a PR aktualitásairól Szerző: Sós Péter János Akadémiai Kiadó, 2020 „A PR nem egy ház, amibe besétálhatunk. A PR maga az építkezés − írta néhány éve Ferling...
Kapcsolódj be! Szerző: Jo Hoare Kossuth Kiadó, 2021 Egy nap a történészek majd visszatekintenek erre az időszakra, és csak így fognak rá hivatkozni: VH és VHE – videóhívások...
A rejtett tényező, amely mindent megváltoztat Szerzők: Stephen R. M. Covey, Rebecca R. Merrill HVG Kiadó, 2017 A bizalom minden pillanatban hatással van ránk. Alapvetően...
hoszteszeknek, rendezvényszervezőknek Szerzők: Sille István, Kepes Ágnes Akadémiai Kiadó, 2015 A szerzőpáros, Kepes Ágnes és Sille István könyve elsősorban azoknak...
A könyv szerzője, Görög Ibolya 1987-től 1999-ig dolgozott a Miniszterelnöki Hivatal Protokoll Főosztályán. 1992-től mint protokollfőnök irányította, szervezte a kormány hivatalos rendezvényeit...
Egy üzleti levél tökéletes megírása nem csupán a szakmai nyelvvizsgázók vágya, hanem sokak számára a mindennapimunka elengedhetetlen része. Kiadványunk ebben kíván segítségükre lenni...
Mitől ér célba az egyik ötlet, és miért sikkad el a másik? Miért fontos történetünket a különböző kommunikációs csatornákhoz igazítani? Hogyan jelenthet versenyelőnyt egy igazán...
Elkerülhető csapdák az üzleti kommunikációban Szerző: Neményiné Gyimesi Ilona Akadémiai Kiadó, 2017 Az EU tagjaként egyre több multinacionális vállalat és külföldi...
Átdolgozott, bővített kiadás Egyszerű ötletek prezentációk készítéséhez és előadásához Szerző: Garr Reynolds HVG Kiadó, 2017 Hogyan teremthetünk hatékonyabban kapcsolatot...
Hogyan ismerjük fel a krízisre utaló előjeleket?Mitől lesz hiteles egy vezető megszólalása a médiában?Miként hasznosítsuk a válsághelyzet tapasztalatait?A súlyos balesetek és természeti...
Ez a könyv egyszerre szól felnőtteknek, márkák vezetőinek, szülőknek, mint ahogy tinédzsereknek és sneaker-, tehát utcai tornacipő-rajongóknak egyaránt. A Z generáció elérése sok márkának...
Társadalmi kommunikáció sorozat Szerző: James A. Anderson Fordította: Wilhelm Gábor Typotex Kiadó, 2005 Ha meg akarjuk érteni a folyóiratokban és kézikönyvekben hemzsegő...
Szerkesztette: Halácsy Péter, Vályi Gábor, Wellman, Berry Typotex Kiadó, 2007 Még egy évtized sem telt el az első magyar nyelvű kereső és hírportál létrehozása óta, ám ami...
Szerkesztette: Horányi Özséb Typotex Kiadó, 2007 A kötet három olyan terminus, az intézmény, a színtér és az ágens használatának elemzésére vállalkozik, amelyekről a tanulmányok...
II. Nyelv és szituáció Társadalmi kommunikáció sorozat Szerkesztette: Síklaki István Typotex Kiadó, 2008 Tesszük, de nem tudjuk. Így használjuk a nyelvet. Vajon egy...
Szerző: Bernáth László Dialóg Campus Kiadó, 2001 Egyszer mindenkit megkérdeznek. Ne reménykedjen senki. Lehet, hogy még beszélni sem tud, de egy tolakodó tévériporter-lány,...
Szerző: Csikós András Perfekt Kiadó, 2004 A könyv olyan idegen nyelvi ismeretek és készségek kifejlesztését célozza, amelyek az üzleti élet alaphelyzeteiben az eredményes...
Szerző: Bernáth László Dialóg Campus Kiadó, 2009 Volt idő, amikor Budapesten „az újság szinonimája volt az Esti Hírlap. Ahonnan friss információkat lehetett szerezni a hétköznapi...
Játék, elmélet, módszer, tan - Weber:újratöltve Baccalaureus Scientiae sorozat Szerző: Szakadát István (Syi) Typotex Kiadó, 2008 Hogy mi a cselekvéselmélet? Tartalom...
Web, tv, közösség Szerző: Csigó Péter L'Harmattan Kiadó, 2009 Televíziót úgymond mindenki látott már, az internetről már azok is hallottak, akik még nem használták azt...
A kulturális ellenállás formái a magyar neoavantgárdban Kommunikációkutatás sorozat Szerző: Havasréti József Typotex Kiadó, 2006 A hazai neoavantgárd csoportok...
Új média remix 2. Szerző: Szakadát István (Syi) Typotex Kiadó, 2007 A közvetlen emberi kommunikáció során beszélgetünk egymással. Egyikünk kérdez, másikunk válaszol...
Szerző: A BGF szerzői munkaközössége Perfekt Kiadó, 2010 A Német üzleti nyelv című kiadvány a 2006-ban megjelent kísérleti tankönyv átdolgozott bővített kiadása. A könyvet...
Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.