Életed leghasznosabb könyve. Tíz év alatt Sophia Amoruso bukdácsoló gimnazistából a Nasty Gal, a világ egyik leggyorsabban fejlődő kereskedelmi vállalatának alapítója és elnöke lett...
Termék részletek
Beszélgetések a PR aktualitásairól Szerző: Sós Péter János Akadémiai Kiadó, 2020 „A PR nem egy ház, amibe besétálhatunk. A PR maga az építkezés − írta néhány éve Ferling...
Kapcsolódj be! Szerző: Jo Hoare Kossuth Kiadó, 2021 Egy nap a történészek majd visszatekintenek erre az időszakra, és csak így fognak rá hivatkozni: VH és VHE – videóhívások...
A rejtett tényező, amely mindent megváltoztat Szerzők: Stephen R. M. Covey, Rebecca R. Merrill HVG Kiadó, 2017 A bizalom minden pillanatban hatással van ránk. Alapvetően...
Szerkesztette: Gács Anna L’Harmattan Kiadó, 2007 Az utóbbi tíz évben a digitális folyóiratok részévé váltak nemcsak a tudományos életnek, de a mindennapoknak is. A folyóiratok...
1 560 Ft
ronniszakkonyv.hu
Termék részletek
Hogyan teremt értéket a kommunikáció? Szerző: Marschall József Cser Kiadó, 2024 Egyetlen szó a közbeszéd részévé válik, és vásárlók ezreinek pénztárcáját nyitja meg. Shakespeare...
Amit a legjobbak másképp csinálnak Szerző: John C. Maxwell Bagolyvár Kiadó, 2020 A tapasztalaton és a tehetségen túl a sikerhez szükséged van még valamire. A sikerhez...
Szerkesztette: Horányi Özséb Typotex Kiadó, 2007 A kötet három olyan terminus, az intézmény, a színtér és az ágens használatának elemzésére vállalkozik, amelyekről a tanulmányok...
Társadalmi kommunikáció sorozat Szerző: Loet Leydesdorff Fordította: Jakab András Typotex Kiadó, 2007 A kötet a tudomány, a technológia és az innováció kommunikációs...
3 500 Ft
ronniszakkonyv.hu
Termék részletek
Társadalmi kommunikáció sorozat Szerző: James A. Anderson Fordította: Wilhelm Gábor Typotex Kiadó, 2005 Ha meg akarjuk érteni a folyóiratokban és kézikönyvekben hemzsegő...
Web, tv, közösség Szerző: Csigó Péter L'Harmattan Kiadó, 2009 Televíziót úgymond mindenki látott már, az internetről már azok is hallottak, akik még nem használták azt...
1 840 Ft
ronniszakkonyv.hu
Termék részletek
Mutasd meg az ügyfeleidnek, amit nem látnak. Mondd azt az ügyfeleidnek, amit senki nem mer a...
Termék részletek
33 módszer, hogyan legyünk hatékonyak és eredményesek Szerzők: Robert Hoffman, Glenn Parker HVG Kiadó, 2011 Minden szervezet életében az egyik legmeghatározóbb élmény...
3 360 Ft
ronniszakkonyv.hu
Termék részletek
Az alfa guide szól szülőknek, vállalatok vezetőinek, és nektek fiataloknak. Megismerhetitek a TikTokon pörgő mémeket és háttértörténetüket, a hősöket és már- kákat, amik ma lekötik...
A kulturális ellenállás formái a magyar neoavantgárdban Kommunikációkutatás sorozat Szerző: Havasréti József Typotex Kiadó, 2006 A hazai neoavantgárd csoportok...
Szerző: Görgényi István, Makrányi Zsófia Perfekt Kiadó, 2009 Gyakorló feladatgyűjteményünk a kétnyelvű alapfokú pénzügyi, gazdasági nyelvvizsgára készülőknek íródott...
A lámpaláz leküzdését segítő módszer megszabadít a nyilvános szerepléstől való félelemtől; legyen szó vizsgáról, prezentációról, riportról, állásinterjúról, vagy bármilyen, az egyén...
Termék részletek
Vedd a kezedbe az életed irányítását, és tedd olyanná, amilyenné szeretnéd. Gyakran mondasz igent, amikor inkább nemet szeretnél mondani?Bármit megtennél, hogy elkerüld az konfliktusokat...
Szerző: Varga Emőke L’Harmattan Kiadó, 2020 Az interaktív könyv 2010-es piaci megjelenése hosszú idők óta a képeskönyvtörténet legizgalmasabb és legaggasztóbb eseménye...
Az ember azzal mondja a legtöbbet, ahogyan hallgat Szerző: Robert Phipps Akadémiai Kiadó, 2012 Ha kíváncsi rá, miért nem veszik komolyan a többiek, honnan lehet tudni,...
A Bevezetés a vizuális kommunikációba egyedülállóan szemléletes és közérthető útmutató a kommunikáció iránt érdeklődők számára. Bemutatja a médiához kapcsolódó legfontosabb vizuális...
Játék, elmélet, módszer, tan - Weber:újratöltve Baccalaureus Scientiae sorozat Szerző: Szakadát István (Syi) Typotex Kiadó, 2008 Hogy mi a cselekvéselmélet? Tartalom...
Új média remix 2. Szerző: Szakadát István (Syi) Typotex Kiadó, 2007 A közvetlen emberi kommunikáció során beszélgetünk egymással. Egyikünk kérdez, másikunk válaszol...
Oxford Business English - Express Series Szerző: Sylee Gore Oxford University Press, 2007 +MultiROM, B1-C1-es szint. English for Marketing & Advertising is part...
5 580 Ft
ronniszakkonyv.hu
Termék részletek
Szerző: Csikós András Perfekt Kiadó, 2004 A könyv olyan idegen nyelvi ismeretek és készségek kifejlesztését célozza, amelyek az üzleti élet alaphelyzeteiben az eredményes...
Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.