Életed leghasznosabb könyve. Tíz év alatt Sophia Amoruso bukdácsoló gimnazistából a Nasty Gal, a világ egyik leggyorsabban fejlődő kereskedelmi vállalatának alapítója és elnöke lett...
Beszélgetések a PR aktualitásairól Szerző: Sós Péter János Akadémiai Kiadó, 2020 „A PR nem egy ház, amibe besétálhatunk. A PR maga az építkezés − írta néhány éve Ferling...
Kapcsolódj be! Szerző: Jo Hoare Kossuth Kiadó, 2021 Egy nap a történészek majd visszatekintenek erre az időszakra, és csak így fognak rá hivatkozni: VH és VHE – videóhívások...
A rejtett tényező, amely mindent megváltoztat Szerzők: Stephen R. M. Covey, Rebecca R. Merrill HVG Kiadó, 2017 A bizalom minden pillanatban hatással van ránk. Alapvetően...
Szerkesztette: Gács Anna L’Harmattan Kiadó, 2007 Az utóbbi tíz évben a digitális folyóiratok részévé váltak nemcsak a tudományos életnek, de a mindennapoknak is. A folyóiratok...
Hogyan teremt értéket a kommunikáció? Szerző: Marschall József Cser Kiadó, 2024 Egyetlen szó a közbeszéd részévé válik, és vásárlók ezreinek pénztárcáját nyitja meg. Shakespeare...
Amit a legjobbak másképp csinálnak Szerző: John C. Maxwell Bagolyvár Kiadó, 2020 A tapasztalaton és a tehetségen túl a sikerhez szükséged van még valamire. A sikerhez...
Szerkesztette: Horányi Özséb Typotex Kiadó, 2007 A kötet három olyan terminus, az intézmény, a színtér és az ágens használatának elemzésére vállalkozik, amelyekről a tanulmányok...
Társadalmi kommunikáció sorozat Szerző: Loet Leydesdorff Fordította: Jakab András Typotex Kiadó, 2007 A kötet a tudomány, a technológia és az innováció kommunikációs...
Társadalmi kommunikáció sorozat Szerző: James A. Anderson Fordította: Wilhelm Gábor Typotex Kiadó, 2005 Ha meg akarjuk érteni a folyóiratokban és kézikönyvekben hemzsegő...
Web, tv, közösség Szerző: Csigó Péter L'Harmattan Kiadó, 2009 Televíziót úgymond mindenki látott már, az internetről már azok is hallottak, akik még nem használták azt...
Erre a könyvre maximum 10% árkedvezmény nyújtható minden webáruházban, 2026. március 15-ig, az „árkötöttségi törvény alapján! De a legtöbb könyvet nálunk továbbra is 28-31%...
33 módszer, hogyan legyünk hatékonyak és eredményesek Szerzők: Robert Hoffman, Glenn Parker HVG Kiadó, 2011 Minden szervezet életében az egyik legmeghatározóbb élmény...
Az alfa guide szól szülőknek, vállalatok vezetőinek, és nektek fiataloknak. Megismerhetitek a TikTokon pörgő mémeket és háttértörténetüket, a hősöket és már- kákat, amik ma lekötik...
A kulturális ellenállás formái a magyar neoavantgárdban Kommunikációkutatás sorozat Szerző: Havasréti József Typotex Kiadó, 2006 A hazai neoavantgárd csoportok...
A lámpaláz leküzdését segítő módszer megszabadít a nyilvános szerepléstől való félelemtől; legyen szó vizsgáról, prezentációról, riportról, állásinterjúról, vagy bármilyen, az egyén...
Vedd a kezedbe az életed irányítását, és tedd olyanná, amilyenné szeretnéd. Gyakran mondasz igent, amikor inkább nemet szeretnél mondani?Bármit megtennél, hogy elkerüld az konfliktusokat...
Szerző: Varga Emőke L’Harmattan Kiadó, 2020 Az interaktív könyv 2010-es piaci megjelenése hosszú idők óta a képeskönyvtörténet legizgalmasabb és legaggasztóbb eseménye...
A Bevezetés a vizuális kommunikációba egyedülállóan szemléletes és közérthető útmutató a kommunikáció iránt érdeklődők számára. Bemutatja a médiához kapcsolódó legfontosabb vizuális...
Játék, elmélet, módszer, tan - Weber:újratöltve Baccalaureus Scientiae sorozat Szerző: Szakadát István (Syi) Typotex Kiadó, 2008 Hogy mi a cselekvéselmélet? Tartalom...
Új média remix 2. Szerző: Szakadát István (Syi) Typotex Kiadó, 2007 A közvetlen emberi kommunikáció során beszélgetünk egymással. Egyikünk kérdez, másikunk válaszol...
Oxford Business English - Express Series Szerző: Sylee Gore Oxford University Press, 2007 +MultiROM, B1-C1-es szint. English for Marketing & Advertising is part...
Szerző: Csikós András Perfekt Kiadó, 2004 A könyv olyan idegen nyelvi ismeretek és készségek kifejlesztését célozza, amelyek az üzleti élet alaphelyzeteiben az eredményes...
Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.
×
Az Árukereső.hu a jobb felhasználói élmény biztosítása érdekében és személyre szabott hirdetési céllal cookie-kat használ, amit az oldal használatával elfogad. Részletek.