Bevezetés a vizuális kommunikációba (2019)

Bevezetés a vizuális kommunikációba (2019)

8 573 Ft-tól 11 ajánlat
Megközelítés:
Javasolt útvonal:  
 

Bevezetés a vizuális kommunikációba

10 791 Ft
+ 1 890 Ft szállítási díj
Részletek a boltban
irány a bolt »
book24.hu
 

Bevezetés a vizuális kommunikációba (2. kiadás)

10 192 Ft
+ 1 390 Ft szállítási díj
Szállítás: max 1 hét
irány a bolt »
scolar.hu
 

Bevezetés a vizuális kommunikációba (1073450)

8 993 Ft
+ 1 990 Ft szállítási díj
Részletek a boltban
irány a bolt »
bookfriends.hu

További ajánlataink

 

Bevezetés a vizuális kommunikációba (BK177165)

8 573 Ft
+ 1 290 Ft szállítási díj
Raktáron
irány a bolt »
balena.hu
 

Bevezetés a vizuális kommunikációba

8 573 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
sweetmemory.hu
 

Bo Bergström - Bevezetés a vizuális kommunikációba

8 753 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
olcsokonyvek.hu
 

BEVEZETÉS A VIZUÁLIS KOMMUNIKÁCIÓBA

9 590 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
ronniszakkonyv.hu
 

Bo Bergström: Bevezetés a vizuális kommunikációba könyv

9 595 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
olvasokboltja.hu
 

Bevezetés a vizuális kommunikációba (BK24-177165)

10 072 Ft
+ 980 Ft szállítási díj
Szállítás: max 1 hét
irány a bolt »
booksi.hu
 

Bo Bergström - Bevezetés a vizuális kommunikációba

10 191 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
alomgyar.hu
 

Bevezetés a vizuális kommunikációba

11 391 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
libri.hu
Termékleírás
Író Bo Bergström
Címkék Gazdaság, Kommunikáció, Üzlet

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

A Bevezetés a vizuális kommunikációba egyedülállóan szemléletes és közérthető útmutató a kommunikáció iránt érdeklődők számára. Bemutatja a médiához kapcsolódó legfontosabb vizuális szakterületeket, támpontokat ad az elmélet gyakorlatba való átültetéséhez, és elmagyarázza, miként építsük fel kommunikációnkat – a stratégiától és az üzenet megfogalmazásától a designig és a befolyásolás művészetéig – úgy, hogy az elérje a megfelelő célcsoportot és a kívánt hatást.
A könyv nélkülözhetetlen összefoglaló mindazok számára, akik képi és szöveges üzenetek célba juttatásával foglalkoznak, és a kor igényeinek megfelelve saját szűkebb szakterületük ismeretén túl a vizuális kommunikáció tágabb összefüggéseit is meg szeretnék érteni. Haszonnal forgathatja bárki, aki a tervezőgrafika, a reklám, az újságírás, az új médiumok, az információtechnológia, a tömegkommunikáció, a fényképezés, a filmezés vagy a televíziózás területe iránt érdeklődik.
A Bevezetés a vizuális kommunikációba olyan, a világ különböző tájairól származó, naprakész példák sorát vonultatja fel, amelyek már bizonyították működőképességüket, és amelyek jól illusztrálják az elmélet gyakorlati megvalósításának lehetőségeit. A fejezetek végén található rövid összegzések segítik az ismeretek összefoglalását, felelevenítését és a témakörök közötti tájékozódást.

A kötet a kommunikációs folyamat változatos részterületeit öleli fel:
– a kommunikációs stratégia tervezése,
– hogyan fogalmazzunk meg és öntsünk formába egy üzenetet,
– a képek alkalmazásának hatásos módjai,
– hogyan keltsük fel és irányítsuk a figyelmet a design segítségével,
– az összkép kialakítása: hogyan valósítsuk meg a hangok, szövegek, képek és színek összjátékát.

 
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.