Egy üzleti levél tökéletes megírása nem csupán a szakmai nyelvvizsgázók vágya, hanem sokak számára a mindennapimunka elengedhetetlen része. Kiadványunk ebben kíván segítségükre lenni...
II. Nyelv és szituáció Társadalmi kommunikáció sorozat Szerkesztette: Síklaki István Typotex Kiadó, 2008 Tesszük, de nem tudjuk. Így használjuk a nyelvet. Vajon egy...
Milyen technikákat használ a leghatékonyabb kommunikációs szakértő? Akár állásinterjúra készülsz, akár a vendégeidet akarod szórakoztatni, új emberekkel találkozol, szeretnél a javadra...
Szerző: Sandy Rogers - Leena Rinne - Shawn Moon Kiadó: Bagolyvár Könyvkiadó Oldalak száma: 272 Megjelenés: 2021. április Kötés: Kartonált Nyerd meg az ügyfeleid szívét, és nemcsak...
Ez a könyv egyszerre szól felnőtteknek, márkák vezetőinek, szülőknek, mint ahogy tinédzsereknek és sneaker-, tehát utcai tornacipő-rajongóknak egyaránt. A Z generáció elérése sok márkának...
Hogyan ismerjük fel a krízisre utaló előjeleket?Mitől lesz hiteles egy vezető megszólalása a médiában?Miként hasznosítsuk a válsághelyzet tapasztalatait?A súlyos balesetek és természeti...
Az inspiráló nyilvános beszéd 9 titka Szerző: Gallo, Carmine HVG Kiadó, 2014 A TED-előadások lenyűgözőek, okosak és meggyőzőek. Ki ne vágyna hasonló hatásra, akár...
Szerkesztette: Horányi Özséb Typotex Kiadó, 2007 A kötet három olyan terminus, az intézmény, a színtér és az ágens használatának elemzésére vállalkozik, amelyekről a tanulmányok...
Ötödik, átdolgozott, bővített kiadás Szerző: Görög Ibolya Athenaeum Kiadó, 2021 A nyilvánosság kelepcéi protokollkönyv. Azoknak az embereknek biztosít támpontokat, akiknek...
Innovatív megközelítések és módszerek Szerzők: Aczél Petra, Veszelszki Ágnes Wolters Kluwer Kiadó, 2021 Az üzleti innovációk alapja és kiindulópontja a tudomány, a tudomány...
"2008 őszén a Lehman Brothers összeomlását követő pénzügyi cunami csaknem elsodorta Magyarországot. Jöttek az önkínzó kérdések: mit nem vettünk észre, miért hagytuk, hogy így legyen,...
Mitől ér célba az egyik ötlet, és miért sikkad el a másik? Miért fontos történetünket a különböző kommunikációs csatornákhoz igazítani? Hogyan jelenthet versenyelőnyt egy igazán...
33 módszer, hogyan legyünk hatékonyak és eredményesek Szerzők: Robert Hoffman, Glenn Parker HVG Kiadó, 2011 Minden szervezet életében az egyik legmeghatározóbb élmény...
GÖRÖG IBOLYA 1987 és 1999 között dolgozott a Miniszterelnöki Hivatal Protokoll Főosztályán. Ezalatt hét miniszterelnököt szolgált, 1992-től pedig protokollfőnökként irányította, szervezte...
New York Times No1 bestseller Hogyan építettem a Walt Disneyből a világ legvarázslatosabb cégét? Egy nagy vízió alapjai: a Disney vezérigazgatója feltárja, milyen ötleteket és...
Társadalmi kommunikáció sorozat Szerző: Loet Leydesdorff Fordította: Jakab András Typotex Kiadó, 2007 A kötet a tudomány, a technológia és az innováció kommunikációs...
"Milyennek képzellek el téged, kedves olvasó? Azt képzelem rólad, hogy nap mint nap tapasztalod, mennyire könnyű rábeszélni, és mennyire körülményes és küzdelmes ma meggyőzni embereket...
Szerző: A BGF szerzői munkaközössége Perfekt Kiadó, 2010 A Német üzleti nyelv című kiadvány a 2006-ban megjelent kísérleti tankönyv átdolgozott bővített kiadása. A könyvet...
A Tanácsoskönyv egyaránt utat mutat magánéleti és hivatalos szituációkban: betűrendbe szedve igazít el minket az ajándékozástól (legyen az privát vagy céges) a zavarásig. Rendszeresen...
A könyv szerzője, Görög Ibolya 1987-től 1999-ig dolgozott a Miniszterelnöki Hivatal Protokoll Főosztályán. 1992-től mint protokollfőnök irányította, szervezte a kormány hivatalos rendezvényeit...
A rejtett tényező, amely mindent megváltoztat Szerzők: Stephen R. M. Covey, Rebecca R. Merrill HVG Kiadó, 2017 A bizalom minden pillanatban hatással van ránk. Alapvetően...
Átdolgozott, bővített kiadás Egyszerű ötletek prezentációk készítéséhez és előadásához Szerző: Garr Reynolds HVG Kiadó, 2017 Hogyan teremthetünk hatékonyabban kapcsolatot...
Szerzők: Csányi Eszter, Magyar Gézáné Saldo Kiadó, 2018 Számos szakterületen nélkülözhetetlen a gazdasági szaknyelv ismerete idegen nyelvekből, mind szóban, mind pedig...
Győzz meg és uralkodj! - A meggyőzés tudományának üzleti gyakorlata (új kiadás) "„Szerintem minden jól ment, de a végén mégsem nálam vásárolt az ügyfél és nem értem, mi lehetett...
hoszteszeknek, rendezvényszervezőknek Szerzők: Sille István, Kepes Ágnes Akadémiai Kiadó, 2015 A szerzőpáros, Kepes Ágnes és Sille István könyve elsősorban azoknak...
Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.
×
Az Árukereső.hu a jobb felhasználói élmény biztosítása érdekében és személyre szabott hirdetési céllal cookie-kat használ, amit az oldal használatával elfogad. Részletek.