Győzz meg és uralkodj! (ISBN: 9786158116244)

Győzz meg és uralkodj! (ISBN: 9786158116244)

3 643 Ft-tól 4 ajánlat
Megközelítés:
Javasolt útvonal:  
 

Újszászi Bogár László: Győzz meg és uralkodj! - A meggyőzés tudományának üzleti gyakorlata (új kiadás)

Ország Boltja 2023 Népszerűségi díj I. helyezett
4 242 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
jokonyvek.hu
 

Győzz meg és uralkodj! - Újszászi Bogár László

3 643 Ft
+ 1 690 Ft szállítási díj
Szállítás: max 3 nap
irány a bolt »
mai-konyv.hu
 

Újszászi Bogár László - Gyõzz Meg És Uralkodj! - A Meggyõzés Tudományának Üzleti Gyakorlata

3 670 Ft
Szállítás: max 3 nap
irány a bolt »
numero7.com

További ajánlataink

 

Győzz meg és uralkodj!

4 741 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
libri.hu
Termékleírás
Író Újszászi Bogár László
Címkék Gazdaság, Kommunikáció, Üzlet

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Győzz meg és uralkodj! - A meggyőzés tudományának üzleti gyakorlata (új kiadás)

"„Szerintem minden jól ment, de a végén mégsem nálam vásárolt az ügyfél és nem értem, mi lehetett a gond.
Rengeteg értékesítő tanácstalan, mert úgy érzi, elméletileg mindent jól csinált, de mégsem járt sikerrel. A leggyakoribb problémák egyike, hogy amikor a tárgyalópartner máshogy reagál, mint amire az üzletkötő számított, akkor teret kap az erőszakoskodás – és ez gyakran nem is tudatosul.
Ilyenkor a meggyőzés tukmálásba csap át, amitől az ügyféljelölt menekül.
De vajon lehet tudatosan és rámenősség nélkül irányítani az emberek figyelmét?
Hol vérzik el a legtöbb értékesítő?
És egyáltalán: a befolyásolás etikus?
A Győzz meg és uralkodj többek között ezekre a kérdésekre adja meg a választ – sallangok nélkül. A tudományos eredményeket való életből vett üzleti példákkal illusztrálja és közérthető nyelven adja át mindenkinek, aki meggyőzőbben szeretne kommunikálni.

Dr. Újszászi Bogár László az üzleti életben is aktív egyetemi oktató, aki azokban a meggyőzéstechnikai eszközökben hisz, amelyeket ő vagy egy hazánkban elismert kutató minimum 300–500 fős mintán tesztelt – és amelyek legalább 5–8%-os javulást hoztak a vizsgálatok során.
Az általa kidolgozott BDA-modellt már a Dubai University-n is tanítják és olyan nagyvállalatok támaszkodnak rendszeresen a szakértelmére, mint az Opten, a Lindab, a Dow Dupont vagy a Konica Minolta.

A könyv szerkesztője, Tabajdi Enikő végzettsége szerint élelmiszermérnök és közgazdász. Egyetemi tanulmányai után a Kreatív Kontrollnál helyezkedett el, ahol megtanulta, hogyan kell úgy megírni egy termék landing oldalát, hogy az 10 millió forintot meghaladó bevételt hozzon.
Senior copywriterként nemcsak az értékesítési, hanem a tartalmi szövegírásban is otthonosan mozog, érdeklődési köre pedig a pszichológiára is kiterjed – mindez nagy segítségére volt a szerkesztési munkában. "
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.