Üzleti kapcsolatok kutatása (2016)

Üzleti kapcsolatok kutatása (2016)

2 340 Ft-tól 7 ajánlat
Megközelítés:
Javasolt útvonal:  
 

Üzleti Kapcsolatok Kutatása

3 024 Ft
Szállítás: max 3 nap
irány a bolt »
zonacomputers.hu
 

Bódi-Schubert Anikó, Dobos Imre, Gelei Andrea: Üzleti kapcsolatok kutatása

Ország Boltja 2023 Népszerűségi díj I. helyezett
3 627 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
jokonyvek.hu
 

Üzleti kapcsolatok kutatása

4 330 Ft
+ 1 350 Ft szállítási díj
Részletek a boltban
irány a bolt »
oxfordcorner.hu

További ajánlataink

 

Üzleti kapcsolatok kutatása

2 340 Ft
+ 1 490 Ft szállítási díj
Szállítás: max 3 nap
irány a bolt »
akademiai.hu
 

Üzleti kapcsolatok kutatása

3 280 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
konyvkalauz.hu
 

ÜZLETI KAPCSOLATOK KUTATÁSA

3 315 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
ronniszakkonyv.hu
 

- Üzleti Kapcsolatok Kutatása

3 440 Ft
Szállítás: max 1 hét
irány a bolt »
numero7.com
Termékleírás
Címkék Marketing

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Szerzők: Gelei Andrea, Dobos Imre, Bódi-Schubert Anikó Akadémiai Kiadó, 2016

Gelei Andrea, Dobos Imre és Bódi-Schubert Anikó könyve az Üzleti kapcsolatok kutatása címet viseli ugyan, azonban a szerzők a fontos és előremutató módszertani sajátosságok mély és alapos elemzése mellett meghatározó jelentőségű stratégiai és elméleti kérdéseket is tárgyalnak. A kötetben bemutatott új módszertani megközelítések alapvető hasznossága abban rejlik, hogy könnyebben hozzáférhetővé, mérhetővé és ezáltal hatékonyabban kezelhetővé teszik az üzleti kapcsolatok menedzselését. A szerzők olyan hiánypótló módszereket dolgoztak ki, amelyek nagymértékben megkönnyítik a kutatók és - nem utolsósorban - a valóban nemzetközi színvonalú tevékenységre törekvő vállalati vezetők munkáját abban, hogy eredményesebben tájékozódhassanak a nemzetközi üzleti hálózatok bonyolult, szövevényes dzsungelében. A könyv megbízható iránytűként segíti az olvasót napjaink komplex üzleti világának mélyebb, cselekvő megismerésében. Mandják Tibor, kutatóprofesszor, EM Normandie (Normandy Business School), Le Havre, Franciaország Az elmúlt évtizedekben a globalizáció az üzleti világ teljes átalakulását hozta magával. A korábbi, személyes vagy csoportkapcsolatokon alapuló tradicionális üzleti modelleket hálózatok bonyolult együttműködése váltotta fel. Nagy földrajzi távolságok, kulturális különbségek, a kereslet-kínálat kiegyensúlyozatlansága napi kihívást jelentenek a vállalatok menedzsmentje számára. Együttműködni - de hogyan? Az üzlet lényege ugyanaz maradt, de felépítése, sikeres működtetése új szaktudást igényel. Rendkívül inspiráló a könyv megközelítése, mert segít megérteni a globális ellátási láncok világát. A megértés pedig versenyelőny - ezért fontos számunkra, vállalati vezetőknek ez a könyv! Jó a témaválasztás! Élő, eredeti. Horváth Péter, Ügyvezető Igazgató, Gondrand Kft. A kötet adatai: Formátum: B/5 Kötés: Kartonált, ragasztókötött Megjelenés éve: 2016 Terjedelem: 136 oldal
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.