Nemzetközi marketing (2009)

Megközelítés:
Javasolt útvonal:  

Ajánlataink a termékre

 

NEMZETKÖZI MARKETING

4 480 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
ronniszakkonyv.hu
 

Nemzetközi marketing

4 980 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
libri.hu
Termékleírás
Író Fojtik János, Rekettye Gábor
Címkék Gazdaság, Marketing

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Szerzők: Rekettye Gábor, Fojtik János Dialóg Campus Kiadó, 2009

A Nemzetközi marketing részben tankönyv, amely elsősorban a felsőfokú üzleti képzésben résztvevők számára készült, részben pedig az érdeklődőknek szóló szakkönyv, amely végigvezeti az olvasót a nemzetközi marketing fontosabb területein. Az első három fejezet a nemzetközi marketing alapfogalmaival, elméleti és környezeti hátterével foglalkozik, majd a következő fejezetekben a piacválasztás szempontjait elemzik a szerzők, részletesen tárgyalják a külpiaci megjelenés különféle formáit és azt, hogy milyen esetekben milyen stratégiát érdemes kialakítani a mai piaci környezetben. Az utolsó négy fejezetben a nemzetközi termék- és árpolitika, a külpiaci disztribúciós megoldások és a piacbefolyásolás részletes tárgyalása viszi közelebb az olvasót a nemzetközi marketing gyakorlatához. A kötet adatai: Formátum: B/5 Kötés: puhatáblás Megjelenés éve: 2009 Terjedelem: 310 oldal
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.