Marketing Theory and Practice (ISBN: 9789630580991)

Megközelítés:
Javasolt útvonal:  

Ajánlataink a termékre

 

Marketing Theory and Practice

8 780 Ft
+ 1 350 Ft szállítási díj
Részletek a boltban
irány a bolt »
oxfordcorner.hu
Termékleírás
Címkék Marketing

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

This volume of the series was compiled by the heads of the marketing departments of Hungarian universities leading in the field of marketing education and research. The authors of the studies and essays that make up this 6th volume of the „Transition Competitiveness and Economic Growth" series dedicate the book to Professor Pál Tomcsányi, a member of the Hungarian Academy of Sciences on the occasion of his 80th birthday.

ISBN: 9789630580991 Kiadó: Akadémiai Kiadó Szerző: Rekettye Gábor, Berács József, Lehota József, Piskóti István
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.