Marketing alapismeretek (ISBN: 9789630598705)

Marketing alapismeretek (ISBN: 9789630598705)

3 890 Ft-tól 7 ajánlat
Megközelítés:
Javasolt útvonal:  
 

Marketing alapismeretek

4 957 Ft
+ 1 390 Ft szállítási díj
Részletek a boltban
irány a bolt »
konyvszallito.hu
 

Marketing alapismeretek

6 610 Ft
+ 1 350 Ft szállítási díj
Részletek a boltban
irány a bolt »
oxfordcorner.hu
 

Marketing alapismeretek

4 950 Ft
Szállítás: max 1 hét
irány a bolt »
argentumshop.hu

További ajánlataink

 

Marketing alapismeretek

3 890 Ft
Szállítás: max 3 nap
irány a bolt »
delfinbuvar.hu
 

Marketing alapismeretek

5 058 Ft
+ 1 490 Ft szállítási díj
Szállítás: max 3 nap
irány a bolt »
akademiai.hu
 

MARKETING ALAPISMERETEK

5 060 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
ronniszakkonyv.hu
 

Marketing alapismeretek

5 950 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
libri.hu
Termékleírás
Író BAUER ANDRÁS, BERÁCS JÓZSEF, Kenesei Zsófia
Címkék Gazdaság, Marketing
Oldalszám 452

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Szerzők: Bauer András, Berács József, Kenesei Zsófia Akadémiai Kiadó, 2017

A marketinget gyakran mint az eladás művészetét, a vevők meggyőzésének és igényeik kielégítésének fortélyát, köznapi értelemben vett „tudományát" határozzák meg. A marketing - felfogásunk szerint – olyan alkalmazott közgazdasági és vállalatgazdasági diszciplína, amelynek mind a gyakorlati, mind az elméleti jelentősége egyre nő. A vállalatoknak olyan környezetben kell hatékonyan működniük, ahol a vevők alkotó módon képesek részt venni a közös értékalkotásban, ezáltal „beleszólásuk", véleményük súlya növekszik. A magyar gazdaság a 21. században jelentősen integrálódik a nemzetközi piacba, annak minden előnyével és hátrányával együtt. A gazdasági integráció és az információtechnológia fejlődése csökkenti a nemzeti határok szerepét, de a fogyasztók nemzeti érzelme, hazai termékek iránti vonzalma gyakran növekszik. A globális gazdasági válság és annak hazai sajátosságai jelentősen átalakították a fogyasztók értékrendjét és szokásait. E környezetben született könyvünk második kiadása. Az új kiadásban az egyik legjelentősebb változás az internet megjelenése és hatása a marketing gyakorlatára. Az internet nemcsak marketingeszközként jelenik meg, hanem lényegesen befolyásolja az eladók és vevők közötti munkamegosztást, lehetővé téve a közös értékalkotást. Ezt követve olyan fogalmakat tárgyalunk, mint a vevői részvétel, a keresőmarketing, a közösségi média, a párbeszéd. A kötet adatai: Formátum: B5 Kötés: Kartonált, ragasztókötött Megjelenés éve: 2017 Terjedelem: 448 oldal
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.