Szupergyors rajzoló algoritmusok A dupla pufferelés, a pixelszintű alakzatrajzolás és a mélységpuffer rendkívül hatékony grafikus megjelenítést tesznek lehetővé számítógépen, mégis...
Ez a kiadvány az otthoni térképadatfeldolgozást hozza elérhető közelségbe minden érdeklődő számára. A szabad hozzáférésű térképadatok segítségével jobban megismerhetjük szűkebb, vagy...
A játékvezérlők programozása Windows alatt sokkal egyszerűbb, mint gondolnánk!Ez a kiadvány bemutatja, hogyan kérdezhetjük le játékvezérlők állapotát a Windows SDK alapértelmezett eszközeivel...
Ez a kiadvány a GPU Computing iránt komolyan érdeklődő, otthoni szereléstől, bütyköléstől nem megriadó fejlesztőknek készült. Segítségével megismerhető, hogyan lehet otthoni körülmények...
Szerző: Fehér Krisztián Magánkiadás, 2020 Számítógépet szeretne vásárolni saját célra, esetleg gyermekének, de nem tudja, mit érdemes megvennie? Melyek egy számítógép...
3D programozási elméletről sokat olvasni, de annál kevesebb információ lelhető fel konkrét programírási fogásokról. Jelen kiadvány érthető és gyakorlatias bemutatását adja a legalapvetőbb...
Direct 2D programozás dióhéjban Ez a kiadvány a jelenleg elérhető legtömörebb gyakorlati bevezetést nyújtja a Direct2D programozásába. A Direct2D a DirectX része, így az egyik...
Szerző: Fehér Krisztián BBS-Info, 2018 A számítástechnika iránt komolyabban érdeklődők közül biztosan sokan gondoltak már arra, hogy milyen jó lenne grafikus programozási...
Mivel az informatika egyre inkább átszövi életünket, a szoftverek minőségével kapcsolatos elvárások egyre magasabbak. Egy szoftver előállítása azonban nem csak programozásból áll, és...
Ez a kiadvány olyan, programozási ismeretekkel már rendelkező olvasóknak készült, akik betekintést keresnek a JavaScript és az AJAX világába és ehhez egy egyszerű, érthető kiindulási...
Többszálú win32 programozási alapismeretek A Windows programok többszálú programozása új távlatokat nyithat és gyorsabb, hatékonyabb működéshez kínál eszközöket. Egyik előnye,...
Sorkirakós, ügyességi-logikai játékokkal bizonyára sokan találkoztak már. Itt az ideje, hogy készítsünk magunknak egy hasonló működésű játékprogramot! A kiadvány klasszikus C nyelven...
Automatizált és manuális szoftvertesztelési alapismeretek A professzionális szoftvertesztelés iránt érdeklődők nagy haszonnal forgathatják ezt a kiadványt, melynek megírását a...
Bevezetés a CUDA programozásba Szerző: Fehér Krisztián BBS-Info, 2019 Izgalmas technológiai áttörésekről olvashatunk nap mint nap, melyek mind nagy számításigényű megoldásokról...
Androidos okostelefonokat rengetegen használnak, amely felhasználók közül bizonyára sokan gondolkodtak már el azon, hogy saját maguk is készítsenek programokat a mobiljukra. A lehetőség...
A hálózati kommunikáció mindennapjaink részévé vált. De vajon hogyan működik? Miként lehet "megfogni" programozási eszközökkel? Ez a kiadvány olyan C nyelven írt, rövid példaprogramokat...
Sensor API programozás tömören Ha valaha is törte már azon a fejét, hogy mi módon lenne lehetséges Windows alatt programból kezelni kiskereskedelmi forgalomban elérhető szenzorokat,...
Androidos alkalmazásfejlesztés Kotlin nyelven 3. rész Okostelefonos vektorgrafika programozása sokak fantáziáját megmozgatja, számos alkalmazáshoz adhat ötletet, új perspektívát...
Ez a könyv azoknak szól, akik saját maguk szeretnének kibervédelmi gyakorlószoftvereket készíteni, illetve érdekli őket a rendszerközeli programozás. A 'Kezdő hackerek kézikönyve'...
Ez a könyv olyan CUDA alapú renderelő algoritmusokat mutat be, melyek segítségével az olvasó 3D-s megjelenítéshez egész képkockasorozatokat rendereltethet "egy nekifutásra", majd jeleníthet...
Kliens-szerver programozás tömören 2. rész Tovább haladunk a hálózati programozás világában. Ezúttal egy hálózati kiszolgáló programot készítünk el, ami külön végrehajtási szálakon...
Jelen kiadvány a Magyarországon jelenleg kapható legtömörebb ismertető a CUDA platformhoz és a CUDA C programozási nyelvhez. A könyv segítségével rekordidő alatt megtanulható, hogyan...
Érdekli az okostelefonos alkalmazásfejlesztés, de nem tudja, hol kezdje? Az Android Studio legújabb verziójával és a Kotlin programozási nyelvvel még laikusok is játszi könnyedséggel...
Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.