Csomagolásmenedzsment (2019)

Csomagolásmenedzsment (2019)

5 033 Ft-tól 10 ajánlat
Megközelítés:
Javasolt útvonal:  
 

Csomagolásmenedzsment

5 033 Ft
+ 1 690 Ft szállítási díj
Szállítás: max 3 nap
irány a bolt »
mai-konyv.hu
 

Dörnyei Krisztina Rita - Csomagolásmenedzsment

5 033 Ft
+ 1 190 Ft szállítási díj
Részletek a boltban
irány a bolt »
konyvkolcsonzo.hu
 

Csomagolásmenedzsment

5 103 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
konyvtunder.hu

További ajánlataink

 

Dörnyei Krisztina Rita: Csomagolásmenedzsment

5 242 Ft
+ 1 690 Ft szállítási díj
Szállítás: max 1 hét
irány a bolt »
konyvmarket.hu
 

Csomagolásmenedzsment

5 460 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
konyvkalauz.hu
 

CSOMAGOLÁSMENEDZSMENT

5 590 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
ronniszakkonyv.hu
 

Dörnyei Krisztina Rita: Csomagolásmenedzsment

Ország Boltja 2023 Népszerűségi díj I. helyezett
5 592 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
jokonyvek.hu
 

Dörnyei Krisztina Rita - Csomagolásmenedzsment

5 635 Ft
Szállítás: max 1 hét
irány a bolt »
numero7.com
 

CSOMAGOLÁSMENEDZSMENT

6 221 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
lira.hu
 

Csomagolásmenedzsment

6 641 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
libri.hu
Termékleírás
Író Dörnyei Krisztina Rita
Címkék Gazdaság, Kommunikáció, Marketing, Üzlet
Nyelv magyar

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Szerző: Dörnyei Krisztina Rita Kossuth Kiadó, 2019

A könyv célja közreadni minden lényeges információt, amely a vállalatot, a tervezőt és a csomagolási szakembert segíti abban, hogy a csomagolás hatékony marketingeszközzé válhasson. Részletesen leírja, hogyan kell a csomagolásokat menedzselni, vagyis bemutatja mindazon tevékenységet, amely a csomagolás kialakításával, fejlesztésével, koordinálásával, vállalati eszközként való felhasználásával és eladóhelyi funkciójával kapcsolatosan felmerül. A könyvben a fogyasztói csomagolás és annak a marketingesek számára fontos aspektusai kapnak kiemelt figyelmet. Elmagyarázza a csomagolás növekvő jelentőségét napjainkban, ismerteti kapcsolódási pontjait a vállalati területekkel, megmutatja, milyen lényeges része az identitásnak, a márkának és a termékpolitikának. Megtudhatjuk, hogyan lehet segítségével kommunikálni, és kitér kereskedelmi és eladóhelyi jelentőségére is. Átfogó ismereteket ad a csomagolástervezés és -menedzselés folyamatáról, az ötlettől a tervezésen át a piacravezetésig. Ezután a csomagolást magát veszi górcső alá, először elemzi a szerkezeti elemeit, bemutatja hogyan kell a holisztikusan értelmezett csomagolásdizájnt, az érzékszervi elemeket – a formát és színt – úgy kialakítani, hogy a fogyasztót hatékonyan megszólítsa. Végül a csomagoláscímkét és annak elemeit ismerteti, elemezve, hogy azok hogyan tájékoztatják és befolyásolják a grafikus, a textuális és a márkaelemek segítségével a fogyasztói döntést. A kötet adatai: Formátum: 190 x 250 mm Megjelenés éve: 2019 Terjedelem: 350 oldal
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.