33 módszer, hogyan legyünk hatékonyak és eredményesek Szerzők: Robert Hoffman, Glenn Parker HVG Kiadó, 2011 Minden szervezet életében az egyik legmeghatározóbb élmény...
Mitől ér célba az egyik ötlet, és miért sikkad el a másik? Miért fontos történetünket a különböző kommunikációs csatornákhoz igazítani? Hogyan jelenthet versenyelőnyt egy igazán...
"2008 őszén a Lehman Brothers összeomlását követő pénzügyi cunami csaknem elsodorta Magyarországot. Jöttek az önkínzó kérdések: mit nem vettünk észre, miért hagytuk, hogy így legyen,...
Innovatív megközelítések és módszerek Szerzők: Aczél Petra, Veszelszki Ágnes Wolters Kluwer Kiadó, 2021 Az üzleti innovációk alapja és kiindulópontja a tudomány, a tudomány...
Ötödik, átdolgozott, bővített kiadás Szerző: Görög Ibolya Athenaeum Kiadó, 2021 A nyilvánosság kelepcéi protokollkönyv. Azoknak az embereknek biztosít támpontokat, akiknek...
Átdolgozott, bővített kiadás Egyszerű ötletek prezentációk készítéséhez és előadásához Szerző: Garr Reynolds HVG Kiadó, 2017 Hogyan teremthetünk hatékonyabban kapcsolatot...
Szerkesztette: Horányi Özséb Typotex Kiadó, 2007 A kötet három olyan terminus, az intézmény, a színtér és az ágens használatának elemzésére vállalkozik, amelyekről a tanulmányok...
Az inspiráló nyilvános beszéd 9 titka Szerző: Gallo, Carmine HVG Kiadó, 2014 A TED-előadások lenyűgözőek, okosak és meggyőzőek. Ki ne vágyna hasonló hatásra, akár...
Hogyan ismerjük fel a krízisre utaló előjeleket?Mitől lesz hiteles egy vezető megszólalása a médiában?Miként hasznosítsuk a válsághelyzet tapasztalatait?A súlyos balesetek és természeti...
Milyen technikákat használ a leghatékonyabb kommunikációs szakértő? Akár állásinterjúra készülsz, akár a vendégeidet akarod szórakoztatni, új emberekkel találkozol, szeretnél a javadra...
Ez a könyv egyszerre szól felnőtteknek, márkák vezetőinek, szülőknek, mint ahogy tinédzsereknek és sneaker-, tehát utcai tornacipő-rajongóknak egyaránt. A Z generáció elérése sok márkának...
Szerző: Sandy Rogers - Leena Rinne - Shawn Moon Kiadó: Bagolyvár Könyvkiadó Oldalak száma: 272 Megjelenés: 2021. április Kötés: Kartonált Nyerd meg az ügyfeleid szívét, és nemcsak...
II. Nyelv és szituáció Társadalmi kommunikáció sorozat Szerkesztette: Síklaki István Typotex Kiadó, 2008 Tesszük, de nem tudjuk. Így használjuk a nyelvet. Vajon egy...
Egy üzleti levél tökéletes megírása nem csupán a szakmai nyelvvizsgázók vágya, hanem sokak számára a mindennapimunka elengedhetetlen része. Kiadványunk ebben kíván segítségükre lenni...
A legtöbb ember számára vannak olyan helyzetek, amelyekben kissé bizonytalanul érzi magát – mondjuk, amikor belép valahová, ahol csupa idegen arcot lát, amikor egy partira készül, közönség...
Vedd a kezedbe az életed irányítását, és tedd olyanná, amilyenné szeretnéd. Gyakran mondasz igent, amikor inkább nemet szeretnél mondani?Bármit megtennél, hogy elkerüld az konfliktusokat...
Amit a legjobbak másképp csinálnak Szerző: John C. Maxwell Bagolyvár Kiadó, 2020 A tapasztalaton és a tehetségen túl a sikerhez szükséged van még valamire. A sikerhez...
Szerzők: Lőrincz Éva Anna, Sturcz Zoltán Typotex Kiadó, 2013 A prezentációt bemutató tankönyv végigvezeti felhasználóját egy négy fázisból álló alkotási folyamaton, amelynek...
Beszélgetések a PR aktualitásairól Szerző: Sós Péter János Akadémiai Kiadó, 2020 „A PR nem egy ház, amibe besétálhatunk. A PR maga az építkezés − írta néhány éve Ferling...
Új média remix 2. Szerző: Szakadát István (Syi) Typotex Kiadó, 2007 A közvetlen emberi kommunikáció során beszélgetünk egymással. Egyikünk kérdez, másikunk válaszol...
Életed leghasznosabb könyve. Tíz év alatt Sophia Amoruso bukdácsoló gimnazistából a Nasty Gal, a világ egyik leggyorsabban fejlődő kereskedelmi vállalatának alapítója és elnöke lett...
Szerkesztette: Halácsy Péter, Vályi Gábor, Wellman, Berry Typotex Kiadó, 2007 Még egy évtized sem telt el az első magyar nyelvű kereső és hírportál létrehozása óta, ám ami...
Szerkesztette: Kangyal András, Laufer László L’Harmattan Kiadó, 2011 Miért tudja egy fél éves gyerek feloldani a billentyűzárat az iPhone-on és miért bizonytalanodik el sok...
Társadalmi kommunikáció sorozat Szerző: James A. Anderson Fordította: Wilhelm Gábor Typotex Kiadó, 2005 Ha meg akarjuk érteni a folyóiratokban és kézikönyvekben hemzsegő...
Játék, elmélet, módszer, tan - Weber:újratöltve Baccalaureus Scientiae sorozat Szerző: Szakadát István (Syi) Typotex Kiadó, 2008 Hogy mi a cselekvéselmélet? Tartalom...
Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.
×
Az Árukereső.hu a jobb felhasználói élmény biztosítása érdekében és személyre szabott hirdetési céllal cookie-kat használ, amit az oldal használatával elfogad. Részletek.