A marketinghatékonyság mérése (ISBN: 9789634548270)

A marketinghatékonyság mérése (ISBN: 9789634548270)

4 890 Ft-tól 7 ajánlat
Megközelítés:
Javasolt útvonal:  
 

A marketinghatékonyság mérése

6 890 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
oxfordcorner.hu
 

A marketinghatékonyság mérése

6 200 Ft
Szállítás: max 1 hét
irány a bolt »
argentumshop.hu
 

A marketinghatékonyság mérése

5 270 Ft
+ 1 490 Ft szállítási díj
Szállítás: max 3 nap
irány a bolt »
akademiai.hu

További ajánlataink

 

A marketinghatékonyság mérése

4 890 Ft
Szállítás: max 3 nap
irány a bolt »
delfinbuvar.hu
 

A marketinghatékonyság mérése

5 270 Ft
Raktáron
irány a bolt »
kreativjatek.hu
 

A MARKETINGHATÉKONYSÁG MÉRÉSE

5 270 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
ronniszakkonyv.hu
 

A marketinghatékonyság mérése

5 890 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
webshop.kello.hu
Termékleírás
Címkék Marketing

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Hogyan mérjük a marketinget? Szerzők: Józsa László, Putzer Petra Akadémiai Kiadó, 2022

„A marketing és az értékesítés egymástól elválasztatlan, viszont a teljesítményük mérésének időhorizontja markánsan elkülönül egymástól. Amíg az értékesítés eredményei azonnal láthatóak árbevétel formájában, addig a marketing-erőfeszítések eredményeit gyakran csak hónapok, akár évek múlva lehet lemérni − tradicionálisan pénzügyi mutatókkal. Üzleti tervek kialakításánál viszont elengedhetetlen, hogy a megfelelő információk, adatok alapján hozzunk stratégiai döntéseket, ehhez viszont szükségesek a múltbeli tapasztalatok marketingszempontból történő számszerűsítése. Ezzel az aktuális problémakörrel foglalkozik a könyv, amelyet minden gyakorló és készülő közgazdásznak jó szívvel tudok ajánlani. Hoffmann Tamás ügyvezető igazgató, Lafarge Cement Magyarország Kft. „Mind az elmélet, mind a gyakorlat oldaláról újra meg újra felmerül a kérdés: mérhető-e a marketingteljesítmény, és ha igen, hogyan? Bár a marketinggel foglalkozók jelentős része szeretné mérhetetlenné tenni például a reklám vagy az értékesítésösztönzés sikerességét, szerencsére egyre többen vannak, akik szerint a marketingteljesítmény és -eredményesség − bizonyos korlátok mellett − meghatározható. Ezért tetszett nekem, a pénzügyekkel és kontrollinggal foglalkozó egyetemi kutató-oktatónak a szerzőpáros könyve, amely a lehetséges módszerek széles tárháza. Az elméleti felvezetés és a gyakorlati példák sora lehetővé teszi a marketingkontrolling gondolatának megértését és gyakorlati alkalmazását. Jól hasznosítható szakkönyv az egyetemi oktatás és a mindennapi gyakorlat számára egyaránt. Dr. habil Tatay Tibor egyetemi docens, Széchenyi István Egyetem A kötet adatai: Formátum: B/5 Kötés: kartonált, ragasztókötött Megjelenés éve: 2022 Terjedelem: 256 oldal
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.