A közösségi média nagykönyve (2020)

A közösségi média nagykönyve (2020)

1 699 Ft-tól 4 ajánlat
Megközelítés:
Javasolt útvonal:  
 

A közösségi média nagykönyve - Hogyan vidd sikerre a céged és önmagad (új, bővitett kiadás)

Ország Boltja 2024 Minőségi díj III. helyezett
3 138 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
konyvtunder.hu
 

Klausz Melinda: A közösségi média nagykönyve - Hogyan vidd sikerre a céged és önmagad (új, bővitett kiadás)

3 439 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
jokonyvek.hu
 

A KÖZÖSSÉGI MÉDIA NAGYKÖNYVE

3 440 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
ronniszakkonyv.hu

További ajánlataink

 

A közösségi média nagykönyve (bővített kiadás) - Hogyan vidd sikerre a céged és önmagad [outlet]

1 699 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
lira.hu
Termékleírás
Író Klausz Melinda
Címkék Marketing, Társadalomtudomány
Nyelv magyar

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Hogyan vidd sikerre a céged és önmagad Második, bővített kiadás Szerző: Klausz Melinda Athenaeum Kiadó, 2020

Ma már szinte nincs is olyan beszélgetés, amelyben ne említenék meg a Facebook, Instagram, YouTube vagy éppen a lájkolni szavakat. A közösségi média felülete olyannyira mindennapjaink részét képezi, hogy ezen beszélgetünk ismerőseinkkel, nézünk filmeket vagy éppen olvasunk híreket. Mindennapjaink mellett ezek a felületek a vásárlási szokásainkat is befolyásolják, vállalkozóként, cégként azonban nem minden esetben a leghatékonyabb módon vagyunk rajtuk jelen. A Közösségi média nagykönyve éppen ezért esettanulmányokon és feladatokon keresztül bevezet a közösségi média minden aktuális kérdéskörébe, az oldalak kiválasztásától a trollok és influencerek kezelésén át a nyereményjátékokig. Klausz Melinda 2007 óta foglalkozik közösségimédia-marketinggel, 2008 óta blogol, élete első Facebook-hirdetését 2009-ben hozta létre. Cégét, a Klausz Social Groupot a Magyar Marketing Szövetség hat KKV-Marketing Gyémánt-, a turizmus szakma 5 díjjal tüntette ki, míg 2019-ben elhozták a Kreatív Influ' Aranyát, illetve az Internet Hungary egyik fődíját is a közösségimédia-marketinget érintő megoldásaik, eseménykommunikációik és influencerkampányuk miatt. A 2016-ban megjelent könyv bővített, aktualizált kiadása kerül most az olvasók kezébe. A kötet adatai: Kötés: kartonált Megjelenés éve: 2020 Terjedelem: 320 oldal
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.