Vállalatgazdaságtan (ISBN: 9789634546269)

Vállalatgazdaságtan (ISBN: 9789634546269)

7 128 Ft-tól 10 ajánlat
Megközelítés:
Javasolt útvonal:  
 

Vállalat-gazdaságtan

8 910 Ft
+ 899 Ft szállítási díj
Részletek a boltban
irány a bolt »
book24.hu
 

Vállalatgazdaságtan

Ország Boltja 2024 Minőségi díj I. helyezett
7 128 Ft
+ 1 270 Ft szállítási díj
Részletek a boltban
irány a bolt »
ujkonyvek.hu
 

Vállalatgazdaságtan

11 000 Ft
+ 1 350 Ft szállítási díj
Részletek a boltban
irány a bolt »
oxfordcorner.hu

További ajánlataink

 

Vállalat-gazdaságtan (1096509)

7 722 Ft
+ 1 490 Ft szállítási díj
Részletek a boltban
irány a bolt »
bookfriends.hu
 

Vállalat-gazdaságtan

7 920 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
delfinbuvar.hu
 

Vállalatgazdaságtan

8 415 Ft
+ 1 490 Ft szállítási díj
Szállítás: max 3 nap
irány a bolt »
akademiai.hu
 

VÁLLALATGAZDASÁGTAN

8 415 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
ronniszakkonyv.hu
 

Chikán Attila: Vállalatgazdaságtan

8 910 Ft
+ 1 690 Ft szállítási díj
Szállítás: max 1 hét
irány a bolt »
konyvmarket.hu
 

Vállalat-gazdaságtan (9789634546269)

9 900 Ft
Szállítás: max 3 nap
irány a bolt »
argentumshop.hu
 

Vállalatgazdaságtan

9 900 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
libri.hu
Termékleírás
Író Chikán Attila
Címkék Gazdaság
Nyelv magyar
Oldalszám 676

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Szerző: Chikán Attila Akadémiai Kiadó, 2021

A könyv a vállalatok működésének elvi alapjait és ezek gyakorlati következményeit tárgyalja. Azokra a szemléleti és stratégiai alapokra támaszkodik, amelyekre a legjobb vállalati gyakorlat épül a fejlett országokban. A vállalatot nem pusztán gazdasági egységként, hanem a mai társadalmak egy alapvető fontosságú intézményeként fogja fel. Ennek megfelelően az üzleti tevékenységet korunk meghatározó folyamataiba és jelenségeibe ágyazza, így a könyv mondanivalójában végig jelen vannak a fenntarthatóság, a globalizáció, a digitalizáció, a tudás és a társadalmi felelősség szempontjai. A megközelítés alapjául választott felsővezetői nézőpontból mutatja be a környezethez illeszkedő, sőt azt befolyásoló vállalati stratégia jellemzőit és az ennek megvalósítására szolgáló folyamatokat. A kifejtés alaptétele, hogy a vállalat társadalmi funkciója közvetlenül egy kettős értékteremtést célzó folyamatban valósul meg: egyszerre, egyazon folyamatban kell értéket teremtenie a fogyasztó és a tulajdonos számára, a fenntarthatóság és az etika szempontjainak szem előtt tartásával. A könyv törzse ennek a folyamatnak az összetevőit: a marketinget, az innovációt, az emberi erőforrás és a tudás menedzsmentjét, a termelés-szolgáltatás-logisztika folyamatait és a pénzügyi funkciókat tárgyalja. A könyv ezen hatodik, lényegesen átdolgozott kiadása (nyolcadik változata) tükrözi a globális gazdaságban és az üzleti világban az elmúlt években bekövetkezett változásokat, amelyek a korábbi időszakokhoz képest talán még intenzívebbek voltak. Az előző kiadásokhoz képest növeltük, és a fő szöveggel még szervesebb kapcsolatba hoztuk a hazai és nemzetközi gyakorlatból származó szemelvényeket. A könyv eddigi változatait mintegy negyvenezren tanulmányozták, egyetemi hallgatók, vállalatvezetők, kutatók egyaránt hasznosnak találták. Az új kiadást azoknak is fegyelmébe ajánljuk, akik az előzőek valamelyikét olvasták, de lépést akarnak tartani az üzleti világ gyors változásaival. A kötet adatai: Formátum: B/5 Kötés: keménytáblás Megjelenés éve: 2021 Terjedelem: 676 oldal
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.