ÚJ MÉDIA - RÉGI ÜGYLETEK (ISBN: 9786156387295)

ÚJ MÉDIA - RÉGI ÜGYLETEK (ISBN: 9786156387295)

3 352 Ft-tól 3 ajánlat
Megközelítés:
Javasolt útvonal:  

Ajánlataink a termékre

 

IVÁNYI MÁRTON: ÚJ MÉDIA - RÉGI ÜGYLETEK

3 352 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
jokonyvek.hu
 

ÚJ MÉDIA - RÉGI ÜGYLETEK

3 590 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
ronniszakkonyv.hu
 

ÚJ MÉDIA - RÉGI ÜGYLETEK

3 790 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
lira.hu
Termékleírás
Író Iványi Márton
Címkék Társadalomtudomány

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Az új médiatechnológiák történelme és bírálati szempontjai, előnyei és árnyoldala Szerző: Iványi Márton Bíbor Kiadó, 2024

Dr. Iványi Márton Pál – A Budapesti Corvinus Egyetemen 2018-ban tudományos fokozatot szerzett kommunikációkutató. Több mint tizenkét éve foglalkozik a közösségi médiával tudományos igénnyel és több szakterületre kiterjedően. Ennek eredményeként mára a Magyar Tudományos Művek Tárában közel 60 szerzőjeként szerepel, többek között olyan kapcsolódó diszciplínákat is ideértve a kommunikációtudományon túl, mint a nemzetközi kapcsolatok vagy a politikai gazdaságtan. Az egyik legfőbb tudományos vizsgálódási területe tágabban az infokommunikációs technológiák és a digitalizáció, szűkebben a pedig a közösségi média és a globális értékláncok kapcsolatai. E területen sikerrel védte meg doktori disszertációját A digitális média társadalmi erőterének politikai gazdaságtani és geopolitikai szerkezete, ideológiai következményei és szabad tartományai címmel. A sanghaji nemzetközi tudományegyetemnek a német De Gruyter kiadó által kiadott Online Media and Global Communication folyóirata már egy 2022-es empirikus kutatásában a terület egyik legfőbb hazai kutatójaként idézte, számos tanulmányát véve alapul. A könyvről: az IKT, a digitalizáció és az új média innovációi már-már mindent áthatnak napjainkban. A Facebook, Google & „Tsai bonyolult politikai és gazdasági háttérrel rendelkeznek. A tanulmánykötet bemutatja az új média, illetve általában a „harmadik technológiák intézményi szerkezeteit, történelmi tapasztalatait, valamint főbb nemzetközi erőviszonyait és dinamikáit a múltban és jelenben. Az innovációk hatalmi és transznacionális támogatása hosszú ideje megfigyelhető, ugyanakkor a Big Data, a „visszhangkamrák és más kockázatok is izgalmas jelenségek. Mindeközben a technológiák elősegíthetik a társadalmi kapcsolatok fejlődését is, amelyre szintén érdemes odafigyelni. Dr. Iványi Márton Pál kommunikációkutató könyvében kritikusan vizsgálja ezeket a jelenségeket. Kötetének célja az említett tényezők átfogó és elfogulatlan elemzése. Összességében a könyv: - egyszerre szól a köznek és a tudományos, felsőoktatási közegeknek, hiszen napjaink egyik legizgalmasabb és legpopulárisabb témáját tárgyalja (közösségi média, internet, mesterséges intelligencia stb. ); - hiánypótló, hiszen az IKT és az új média történelmi pályafutása és politikai gazdaságtanj jellemvonásai itthon nemigen kutatottak; - aktuális, amennyiben a legfrissebb nemzetközi és hazai fejlemények, illetve irodalmi tételek áttekintésére vállalkozik, - színvonalas, amennyiben előbbiekhez hozzáadott értéket biztosít, - tudományosan megbízható, hiszen több mint tíz év kutatói referencialitása áll mögötte; végül - kollegiális, hiszen a mértékadó magyar intézmények és szaktekintélyek vizsgálódásait egyaránt jóindulatúan és inkluzív szellemben kívánja kiegészíteni, azzal a szándékkal, hogy a tudományos eszmecseréhez is hozzászóljon. A kötet adatai: Formátum: B/5 Kötés: keménytáblás Megjelenés éve: 2024 Terjedelem: 164 oldal
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.