Ügyfél kiszolgálás - elégedettség - élmény (2020)

Megközelítés:
Javasolt útvonal:  

Ajánlataink a termékre

 

Ügyfél kiszolgálás - elégedettség - élmény

5 800 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
libri.hu
Termékleírás
Író Takács Antal
Címkék Gazdaság
Nyelv magyar
Oldalszám 216

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

A könyvben gyűjtőfogalomként jelenik meg az ügyfél kifejezés, mert bár az egyes iparágakban eltérő megnevezést használunk (vásárló, vendég, páciens, utas), az alapvető helyzet azonos, szektortól függetlenül. Van valaki, aki hozzá akar jutni egy termékhez, vagy igénybe kíván venni egy szolgáltatást, és mi ezt akarjuk neki értékesíteni a vállalkozásunk üzleti eredményességének növelése érdekében. Ez a könyv nem arról szól, hogy ezt hogyan tegyük, hanem arról, hogy mi történik ezután. Azaz, mi történik abban az esetben, ha az értékesítést nem egyszeri alkalomra tervezzük, és az ügyfeleinket hosszú-távon, érzelmileg elkötelezetten, magas szintű lojalitással szeretnénk megtartani, és ehhez az ügyfél-kapcsolatainkra, mint meghatározó tényezőre tekintünk. Tegyük még hozzá, mert fontos: mindezt úgy kívánjuk megvalósítani, hogy nem egy tetszőleges, automatizált informatikai rendszer megoldásait és funkcionalitását tekintjük az egyedüli lehetőségnek.
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.