TÖRTÉNETEK, MÓDSZEREK - ÚJ NEVELÉSI KÉZIKÖNYV OSZTÁLYFőNÖKÖKNEK (2010)

TÖRTÉNETEK, MÓDSZEREK - ÚJ NEVELÉSI KÉZIKÖNYV OSZTÁLYFőNÖKÖKNEK (2010)

TÖRTÉNETEK, MÓDSZEREK - ÚJ NEVELÉSI KÉZIKÖNYV OSZTÁLYFőNÖKÖKNEK (2010)

Megközelítés:
Javasolt útvonal:  

Ajánlataink a termékre

 

TÖRTÉNETEK, MÓDSZEREK - ÚJ NEVELÉSI KÉZIKÖNYV OSZTÁLYFőNÖKÖKNEK

1 351 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
lira.hu
Termékleírás
Címkék Társadalomtudomány
Oldalszám 188

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Sokan, sokféle nézőpontból igyekeznek megválaszolni a kérdést, hogy mitől jó az iskola. Öltönyben és nyakkendőben, állami hivatalokban keressük a választ, hogy mitől jó a költségvetésnek, a gazdaságnak, a társadalomnak. Azután otthon lazul a nyakkendő, mesélni kezd a gyerek, és hirtelen eszünkbe jut az iskola valósága: az életpillanatok, kicsik és nagyok együttélésének egy életen át kitörölhetetlen mozzanatai. Ezekben a pillanatokban, akár az előtérben áll, akár a háttérben húzódik meg, nem lehet nem észrevennünk a pedagógus személyét. Látványosan vagy láthatatlanul, tudatosan vagy ösztönösen, ő adja a kulisszákat, ő hozza létre az iskolai nevelődés közegét, meghatározó módon jelen van a folyamatban. Mit jelent: jelen lenni? Legelsősorban, mielőtt bármit is tennénk, a megfigyelés képességét. Észrevenni a lehetőségeket, a szükségleteket, az anomáliákat. És természetesen a cselekvés képességét. Vagyis tudni kell, mit kell tenni, és tudni kell, hogyan.
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.