TÁVOLABB A MÉDIÁTÓL. 2004-ES KAMPÁNYOK VIZSGÁLATA (2006)

TÁVOLABB A MÉDIÁTÓL. 2004-ES KAMPÁNYOK VIZSGÁLATA (2006)

Megközelítés:
Javasolt útvonal:  

Ajánlataink a termékre

 

TÁVOLABB A MÉDIÁTÓL. 2004-ES KAMPÁNYOK VIZSGÁLATA

1 760 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
ronniszakkonyv.hu
Termékleírás
Címkék Politika
Nyelv magyar
Oldalszám 248

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Szerkesztette: Kiss Balázs L’Harmattan Kiadó, 2006

Manapság szerte a demokráciákban a kampányok mind nagyobb része a médián kívül zajlik. Bár a politikus jelenléte a televízióban továbbra is átható, a kampányfőnökök egyre nagyobb figyelmet fordítanak a helyi kampányolásra és mindazokra az eszközökre, például a kampánylevelekre, vagy a politikusi telefonhívásokra, amelyekkel a médiát megkerülve érhetik el a választót. Ez alapján szokás premodern, modern és posztmodern kampányokról beszélni. A tendencia érvényesül Magyarországon is. A szerzők a kötetben 2004 két kampányát, az európai parlamenti választásokat megelőzőt és a decemberi népszavazás kampányát egységes elméleti keretben vizsgálva jellemzik az egyes magyar pártok kampányait, felmutatják azok a premodern, modern vagy éppen posztmodern jellegét, továbbá a kampányok megjelenését a televízió-híradókban. Ezeken túl a kötet foglalkozik az európai választások német kampányával, valamint Gyurcsány Ferenc 2005-re is átnyúló kommunikációs stratégiájával. A kötet adatai:
Megjelenés éve: 2006
Terjedelem: 246 oldal
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.