TÁRSADALMI INNOVÁCIÓ A PANNON VÁROSOKBAN I (ISBN: 9786158052993)

TÁRSADALMI INNOVÁCIÓ A PANNON VÁROSOKBAN I (ISBN: 9786158052993)
Megközelítés:
Javasolt útvonal:  

Ajánlataink a termékre

 

TÁRSADALMI INNOVÁCIÓ A PANNON VÁROSOKBAN I

2 160 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
ronniszakkonyv.hu
Termékleírás
Címkék Gazdaság

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Tanulmány iASK - KRAFT könyvek Szerző: Nagy Judit Felsőbbfokú Tanulmányok Intézete, 2017

"Nagy Judit empirikus vizsgálatokra alapozva, meggyőzően érvel amellett, hogy a pannon városok történelmi tapasztalatuk, kultúrájuk, innovációs készségük és hálózati kapcsolataik alapján ideális környezetet jelentenek a pannon térség felemelkedéséhez. " Dr. Nyárády Gáborné A kötet adatai: Kötés: puhakötés Megjelenés éve: 2017 Terjedelem: 170 oldal Tartalomjegyzék: Bevezető 1. Témafelvetés, célok 1. 1. A tanulmány célja 1. 2. Háttér 1. 3. Kérdések 1. 4. Milyen fogalmakra épül a társadalmi innováció gyakorlata? 1. 5. A vizsgált téma környezeti lehatárolása 1. 6. Módszertan 1. 7. Mennyiben jelent sajátos környezetet a pannon táj? 2. Alámerülés – avagy mit kereshetünk és találhatunk a „felszín alatt, azaz területitőke-ereklyék a pannon városokban 2. 1. A társadalmi innováció tényezői 2. 2. Pannonizmus – kulturális és társadalmi értékek 2. 2. 1. Lakossági identitás 2. 2. 2. Pozitív gondolkodás, hajlandóság mint pszichológiaitőke-elem 2. 2. 3. Pannon jegy – mint szimbolikus tőkeelem 2. 2. 4. Helyi tényezők, körülmények 2. 3. A helyi környezet materiális tőkéje a tudatosan alakított, eredeti táj 2. 3. 1. A klíma és annak változása 2. 3. 2. Tudatosan alakított úthálózat 2. 4. A helyi tőke humánerőforrásai: az egyén, a hősök, a példaképek, a közösségek, a vezetők, a társadalmi művészek 2. 4. 1. Egyéni teljesítmények, hősök, tudósok, művészek, példaképek imázsalakító szerepe 2. 4. 2. Helyi közösségek 2. 4. 3. Közösségi rehabilitáció 2. 4. 4. Helyi vezetés 2. 4. 5. Tapintható kreativitás és eredményei 2. 5. A pannon lélek vezérelte tárgyiasult értékek 2. 5. 1. Házak, várak, kastélyok 2. 5.2. Agrárium 2. 5. 3. Kézművesség, helyiérték-teremtés 2. 5. 4. Eredetmondák mint a pannon lélek őrzői 2. 5. 5. Zenei, nyelvi emlékek 2. 5. 6. Sport 2. 6. Lehet-e egy térségnek szelleme, kollektív szellemi teljesítménye? – azaz létezik-e a pannon genius? 2. 7. Társadalmi felvevőpiac, serkentő és gátló tényezők 2. 8. Kapcsolati tőke 2. 9. Innovátorok szerepe 3. Tudás, módszerek, eszközök 3. 1. Tudás mint társadalmi innovációs tényező 3. 2. Kollektív társadalmi tudat és a tudás interakciója 3. 3. Potenciálanalízis 3. 4. Problématérkép, potenciálmenedzsment 3. 5. Pr-technikák: involválás, kommunikációpartnerség-szervezés 3. 5. 1. Érzékenyítés, közösségfejlesztés, önképalakítás 3. 5. 2. Pannon szimbolikus térségi arculat kialakítása – arculat, imázs, marketing a pannon térségfejlesztés érdekében 3. 5. 3. Direkt és indirekt hatótényezők 3. 6. Feladatvezérelt hálózatok a pannon térségben – városi fogaskerekek rendszere 3. 7. Kommunikáció, médiajelenlét: a „szupermost generáció megszólítása 4. Összefoglaló 5. Javaslatok 6. Zárszó 7. Mellékletek Irodalomjegyzék Bibliográfia
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.