Szabadulás a sztorifóbiából (2022)

Megközelítés:
Javasolt útvonal:  
 

Györffy Kinga - Szabadulás a sztorifóbiából

3 511 Ft
+ 1 190 Ft szállítási díj
Részletek a boltban
irány a bolt »
konyvkolcsonzo.hu
 

Szabadulás a sztorifóbiából

Ország Boltja 2024 Minőségi díj I. helyezett
3 521 Ft
+ 1 045 Ft szállítási díj
Részletek a boltban
irány a bolt »
ujkonyvek.hu
 

Györffy Kinga: Szabadulás a sztorifóbiából

3 912 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
jokonyvek.hu

További ajánlataink

 

Györffy Kinga: Szabadulás a sztorifóbiából

3 667 Ft
+ 1 690 Ft szállítási díj
Szállítás: max 1 hét
irány a bolt »
konyvmarket.hu
 

Györffy Kinga - Szabadulás a sztorifóbiából

3 667 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
konyvakciok.hu
 

Györffy Kinga - Szabadulás a sztorifóbiából

3 765 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
olcsokonyvek.hu
 

SZABADULÁS A SZTORIFÓBIÁBÓL

3 910 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
ronniszakkonyv.hu
 

Szabadulás a sztorifóbiából

3 990 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
delfinbuvar.hu
 

Szabadulás a sztorifóbiából

3 990 Ft
+ 1 290 Ft szállítási díj
Részletek a boltban
irány a bolt »
vegyesbolt.com
 

Györffy Kinga - Szabadulás a sztorifóbiából

4 156 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
alomgyar.hu
 

Szabadulás a sztorifóbiából (9789635683017)

4 157 Ft
Szállítás: max 3 nap
irány a bolt »
argentumshop.hu
 

Szabadulás a sztorifóbiából

4 597 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
lira.hu
 

Szabadulás a sztorifóbiából

4 890 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
libri.hu
Termékleírás
Író Györffy Kinga
Címkék Gazdaság, Kommunikáció, Üzlet
Nyelv magyar

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

"Milyennek képzellek el téged, kedves olvasó? Azt képzelem rólad, hogy nap mint nap tapasztalod, mennyire könnyű rábeszélni, és mennyire körülményes és küzdelmes ma meggyőzni embereket - legyenek azok a munkatársaid vagy a mentoráltjaid, a tanítványaid vagy éppen a gyerekeid. Ebben szeretnék segíteni - a meggyőzésben, a mögötte lévő tudatos munkában. Nem a történettípusok és történetmesélési technikák sablonját követem, hanem téged, a mesélőt helyezlek a történetmesélés középpontjába. Megnézzük, hogyan szabadulhatsz vegyes, egymásnak akár ellentmondó érzéseid és gondolataid fogságából, ez után pedig hat történetmesélési képességet, illetve készséget veszünk sorra, a fejlesztési lehetőségekkel együtt - mintegy kirajzolva az utat, amin meggyőző történetmesélővé válhatsz. Olyan út lesz ez, amelynek megtétele közben nemcsak a mesélésről tanulsz sokat, hanem magadról is. Bízom benne, hogy e könyv nyomán a megfelelő történeteket tudod majd elmondani, megfelelő módon, a megfelelő helyen és időben, a megfelelő célközönségnek. A pozitív és fenntartható jövő érdekében. ""A vezetők, akik végigkísérnek ennek a könyvnek a lapjain, a legkülönfélébb üzleti, tudományos és nonprofit területekről érkeznek; valamennyien változást csiholók. Titkuk, hogy miközben élet és halál kis és nagy dolgairól mesélnek, nem az elérendő változásra összpontosítanak, sokkal inkább az emberre, emberekre, akiknél a pozitív változást el akarják érni. Példájukkal téged is erre bátorítalak. Történeteik nem a képzelet szüleményei, fogadd őket olyan szeretettel, amilyennel én mutatom őket. "Györffy Kinga Györffy Kinga retorikai-storytelling tanácsadó és tréner, egyetemi oktató. Munkáját az a hit hatja át, hogy bármennyire eltelítő és kimerítő napjaink történetdömpingje, bármennyire is sok a túlkapás, bármekkora is a túlközlés, a személyes történeteknek van egy kikezdhetetlen titkuk: nincs belőlük másodpéldány. Érdemes tehát élni az erejükkel. Honlap: gyorffykinga. comIdézetek a kötetből „Nem a több a jobb, hanem a jobb a jobb. „A szóbeli meggyőzési helyzetekben szignifikánsan növeli egy-egy történet hatékonyságát, ha kimondjuk az üzenetet. „Az emberek szeretnek történeteket hallgatni, de nem szeretik, ha megmondják nekik, hogy most egy történetet fognak hallani. „Az empátiában először is elválaszthatatlan a kognitív és emocionális komponens, és empatikusnak lenni azt jelenti, hogy látjuk, értjük és kapcsolódunk a másik személy érzéseihez, de mindezt a saját érzéseinken keresztül érjük el. Nem érzünk együtt tehát, a szónak abban az értelmében, hogy nem veszünk el a másik ember érzéseiben, nem vesszük át, nem pakoljuk magunkra őket. „Azt tapasztalom, hogy amikor egy meggyőzőnek szánt történet csúfos kudarcot vall, az rendre az empátiahiánynak tulajdonítható. „Amikor a meggyőzendő személy úgy érzi, nem látják, nem értik és nem értékelik őt a maga valójában, teljességében, eltűnik a változásra és változtatásra való hajlandósága. „A meggyőzéskor azon légy, hogy a történet, amit mesélsz, ne csak a meggyőzendő személy életéhez illeszkedjék, hanem az önmagáról mondott narratívához, az identitását adó hitrendszerhez is. „Néha azt kívánom, bárcsak annyi energiát és összpontosítást sűrítenénk a hallgatásainkba is, mint a szavainkba! Mennyivel, de mennyivel több pozitív változás elindítói lehetnénk! „A mélyre ásás során az is kiderülhet, hogy a meggyőzendő személy az adott tárgyban nem meggyőzhető. És ez legalább annyira értékes bizonyosság, mint az ellenkezője. „Az elborzasztással vagy bezárod a meggyőzendő személyt, vagy racionalizáló gesztusokra készteted, de semmiképp sem nyújtod annak az érzelmi átalakulásnak a lehetőségét, ami a meggyőződés velejárója. „A tragikus végű történetek – legyen szó akár a dohányzás, akár a klímaváltozás vagy az autóvezetés közbeni üzenetküldés helyrehozhatatlan következményeinek narratív megjelenítéséről – többnyire letaglóznak, ahelyett hogy tetterővel ruháznának fel. Csekély a meggyőző potenciáljuk, mert nem helyeznek jutalmat kilátásba. „A történettel nem az a célod, hogy a közönségedből egy akármilyen, hanem hogy egy bizonyos érzést előhívj. Akkor végzed jól a dolgod, ha ez az érzés automatikusan aktiválódik bennük, amikor az üzenetedre gondolnak. „Ahhoz, hogy a történetednek meggyőző ereje legyen, egy vagy több karakter köré kell rendezned. A karaktered szembesül egy elkerülhetetlen külső problémával, ami belső küzdelmet idéz elő nála. A megbirkózás során nemcsak a külső megoldásra talál rá, hanem egy belső felismeréshez is megérkezik. „Ahhoz, hogy cselekvésre késztesd a hallgatóságodat, a történeted végével meg kell adnod neki a választás lehetőségét. „A sorsfordító felismerések a csendben születnek; ugyanezt egy szóban úgy summázom magamnak, hogy csend, az érzés pedig, amihez a hallgatóságomat szeretném eljuttatni, a felszabadultság. És mindent, ami ezen az úton nem segít, hanem sorompóként működik, igyekszem elengedni.
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.