Strategic Brand Management - Rosenbaum-Elliott, Richard (Professor Emeritus of Marketing and Consumer Research, University of Bath, School of Management), Larry (International Con (2018)

Strategic Brand Management - Rosenbaum-Elliott, Richard (Professor Emeritus of Marketing and Consumer Research, University of Bath, School of Management), Larry (International Con (2018)

Ajánlataink a termékre

 

Strategic Brand Management - Rosenbaum-Elliott, Richard (Professor Emeritus of Marketing and Consumer Research, University of Bath, School of Management), Larry (International Con

27 877 Ft
Ingyenes kiszállítás
Szállítás: max 3 nap
irány a bolt »
libristo.hu
Termékleírás
Író Larry (International Con, Rosenbaum-Elliott, School of Management), University of Bath
Súly 747

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Nyelv: Angol, Kötés: Puha kötésű, Oldalszám: 368, Kiadó: Oxford University Press, Autor: Rosenbaum-Elliott, Richard (Professor Emeritus of Marketing and Consumer Research, University of Bath, School of Management), Larry (International Con, ISBN-13: 9780198797807, Kiadás éve: 2018
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.