Social Media Marketing Und -Management Im Tourismus - Thomas Hinterholzer, Mario Jooss (2013)

Social Media Marketing Und -Management Im Tourismus - Thomas Hinterholzer, Mario Jooss (2013)

Ajánlataink a termékre

 

Social Media Marketing Und -Management Im Tourismus - Thomas Hinterholzer, Mario Jooss

36 531 Ft
Ingyenes kiszállítás
Szállítás: max 2 hét
irány a bolt »
libristo.hu
Termékleírás
Író Mario Jooss, Thomas Hinterholzer
Oldalszám 472
Súly 770

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Nyelv: Német, Kötés: Puha kötésű, Oldalszám: 456, Kiadó: Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG, Autor: Thomas Hinterholzer, Mario Jooss, ISBN-13: 9783642379512, Kiadás éve: 2013
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.