Returns on Omnichannel Marketing. Towards a holistic framework to manage and measure Omnichannel strategy's success in the premium fashion industry - Insa Schniedermeier (ISBN: 9783668490819)

Returns on Omnichannel Marketing. Towards a holistic framework to manage and measure Omnichannel strategy's success in the premium fashion industry - Insa Schniedermeier (ISBN: 9783668490819)

Ajánlataink a termékre

 

Returns on Omnichannel Marketing. Towards a holistic framework to manage and measure Omnichannel strategy's success in the premium fashion industry - Insa Schniedermeier

30 047 Ft
Ingyenes kiszállítás
Szállítás: max 2 hét
irány a bolt »
libristo.hu
Termékleírás
Író Insa Schniedermeier

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Nyelv: Angol, Kötés: Puha kötésű, Oldalszám: 112, Kiadó: Grin Publishing, Autor: Insa Schniedermeier, ISBN-13: 9783668490819, Kiadás éve: 2017
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.