A Dictionary of Marketing (2016)

A Dictionary of Marketing (2016)

6 080 Ft-tól 3 ajánlat
Megközelítés:
Javasolt útvonal:  

Ajánlataink a termékre

 

A Dictionary of Marketing

6 080 Ft
+ 1 350 Ft szállítási díj
Részletek a boltban
irány a bolt »
oxfordcorner.hu
 

Oxford Dictionary of Marketing 4th Edition

7 190 Ft
+ 1 990 Ft szállítási díj
Részletek a boltban
irány a bolt »
nyelvkonyvbolt.hu
 

Dictionary of Marketing - Charles Doyle

7 590 Ft
+ 990 Ft szállítási díj
Részletek a boltban
irány a bolt »
libristo.hu
Termékleírás
Író Charles Doyle
Oldalszám 544
Súly 395

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

A Dictionary of Marketing is an accessible and wide-ranging A-Z, providing over 2,500 entries on topics spanning terms for traditional marketing techniques (from strategy, positioning, segmentation, and branding, to all aspects of marketing planning, research, and analysis), as well as leading marketing theories and concepts. Both classic and modern marketing techniques are covered. Entries reflect modern changes in marketing practice, including the use of
digital and multi media, the impact of the World Wide Web on advertising, and the increased influence of social media and search engines on advertising and the rise of global brand management.

ISBN: 9780198736424 Kiadó: Oxford University Press Szerző: Charles Doyle
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.