New Gold Standard: 5 Leadership Principles for Creating a Legendary Customer Experience Courtesy of the Ritz-Carlton Hotel Company - Joseph Michelli (2007)

New Gold Standard: 5 Leadership Principles for Creating a Legendary Customer Experience Courtesy of the Ritz-Carlton Hotel Company - Joseph Michelli (2007)

Ajánlataink a termékre

 

New Gold Standard: 5 Leadership Principles for Creating a Legendary Customer Experience Courtesy of the Ritz-Carlton Hotel Company - Joseph Michelli

10 392 Ft
+ 1 190 Ft szállítási díj
Szállítás: max 3 nap
irány a bolt »
libristo.hu
Termékleírás
Író Joseph Michelli
Címkék Gazdaság, Idegennyelvű, Üzlet
Nyelv angol

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Nyelv: Angol, Kötés: Kemény kötésű, Oldalszám: 304, Kiadó: McGraw-Hill Education - Europe, Autor: Joseph Michelli, ISBN-13: 9780071548335, Kiadás éve: 2008
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.