Marketing Myopia - Theodore Levitt (2006)

Ajánlataink a termékre

 

Marketing Myopia - Theodore Levitt

4 132 Ft
+ 990 Ft szállítási díj
Szállítás: max 2 hét
irány a bolt »
libristo.hu
Termékleírás
Író Theodore Levitt
Nyelv angol

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Nyelv: , Kötés: , Oldalszám: 104, Kiadó: Harvard Business Review Press, Autor: Theodore Levitt, ISBN-13: 9781422126011, Kiadás éve: 2008
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.