MAGYAR REKLÁMJOG (ISBN: 9789639360372)

Megközelítés:
Javasolt útvonal:  

Ajánlataink a termékre

 

MAGYAR REKLÁMJOG

1 900 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
ronniszakkonyv.hu
Termékleírás
Címkék Tudomány

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

A kézirat lezárva: 2005. szeptember 30. Szerző: Pribula László Novotni Alapítvány, 2005

Miről is szól ez a kissé terjedelmesre sikeredett mű? Nyilvánvalóan a reklámról és nemcsak jogi aspektusáról, hanem közgazdaság-szociológiai és etikai jellemzőiről is. A jogtudományi megközelítés nem szűkülhet – értelemszerűen – magánjogi jellegűre, a tárgy komplexitása ezt nem engedi meg. A közjogi területén az alkotmányjogi és büntetőjogi összefüggések kapnak külön hangsúlyt, az átmeneti jogterületet képviselő versenyjogi összefüggések és a – munka legfőbb részeként minősíthető – reklámjogi korlátok elemzése után a magánjog körében a reklámszerződések, valamint a szellemi alkotások jogterületére eső szerzői jogi, védjegyjogi elemzés zárja a színvonalas, komoly összegző munkát felvonultató művet.
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.