Howard Gossage (ISBN: 9789631267785)

Howard Gossage (ISBN: 9789631267785)

2 808 Ft-tól 4 ajánlat
Megközelítés:
Javasolt útvonal:  
 

Howard Gossage

Ország Boltja 2024 Minőségi díj I. helyezett
2 808 Ft
+ 1 270 Ft szállítási díj
Részletek a boltban
irány a bolt »
ujkonyvek.hu
 

Steve Harrison: Howard Gossage - A 20. század legnagyobb reklámszakemberének elfeledett története

2 925 Ft
+ 1 690 Ft szállítási díj
Szállítás: max 1 hét
irány a bolt »
konyvmarket.hu
 

Howard Gossage - A 20. század legnagyobb reklámszakemberének elfeledett története

3 705 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
lira.hu

További ajánlataink

 

Howard Gossage

3 900 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
libri.hu
Termékleírás
Író Steve Harrison
Címkék Életrajzok, Hírességek
Nyelv magyar

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Howard "Luck" Gossage (1917-1969) a világ legeredetibb, legforradalmibb gondolkodású kommunikátora, aki alapjaiban reformálta meg a reklámvilágot. Interaktivitás? PR-t generáló kampányesemények? Közösségi média? Ezeket mind ő alkalmazta elsőként, még az 50-es, 60-as években. Ugyanakkor megmentette a Grand Canyont, beindította a zöldmozgalmakat, segített kivívni egy karib-tengeri kis sziget függetlenségét, és világhíressé tette a kanadai filozófus-médiateoretikust, Marshall McLuhant, akit a Wired magazin mint "védőszentjét" tiszteli. Intelligenciája, humora, hercegi nagyvonalúsága megnyerte számára Tom Wolfe, John Steinbeck barátságát; ismerte és inspirálta a 60-as évek ellenkultúrájának számos meghatározó alakját. A Howard Gossage életét és korát bemutató monográfia Steve Harrison brit reklámszakember elszánt és kitartó munkáját dicséri. Harrison könyve izgalmas és szórakoztató módon mesél Gossage reklámjairól, gondolatairól, filozófiájáról; bemutatja sajátos "reklámplatform" technikáját, az interaktivitást kiaknázó módszereit, a zöldmozgalmat elindításában játszott szerepvállalását - miközben az 1960-as évek Amerikájának szellemi és kulturális mozgalmait, meghatározó társadalmi jelenségeit is megismerteti olvasóival. A könyv különlegessége, hogy előszavát a nemzetközi reklámszakma egyik legnagyobb élő legendája, Jeff Goodby, a Goodby, Silverstein & Partners reklámügynökség egyik alapítója, kreatívigazgatója írta, mégpedig kifeje-zetten a magyar kiadás elé. Továbbá számos neves és elismert reklámszakember (Tim Lindsay, D&AD CEO-ja; Patrick Collister, a Google kreatívigazgatója, a Directory szerkesztője; Luke Sullivan, a Hogyan fürdessünk malacot? című könyv szerzője; Bruce Bendinger, a The Book of Gossage szerkesztője) fejezte ki elismerését a könyv magyar nyelvű megjelenése kapcsán.
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.