Hogyan nőnek a márkák 2 (ISBN: 9786158107945)

Hogyan nőnek a márkák 2 (ISBN: 9786158107945)

5 103 Ft-tól 4 ajánlat
Megközelítés:
Javasolt útvonal:  
 

Hogyan nőnek a márkák 2. rész - Fejlődő országok, szolgáltatások, tartós fogyasztási cikkek, B2B és luxusmárkák példáival

5 103 Ft
+ 1 690 Ft szállítási díj
Szállítás: max 3 nap
irány a bolt »
mai-konyv.hu
 

Hogyan nőnek a márkák 2. rész

Ország Boltja 2024 Minőségi díj I. helyezett
5 382 Ft
+ 1 390 Ft szállítási díj
Részletek a boltban
irány a bolt »
ujkonyvek.hu
 

Hogyan nőnek a márkák 2. rész

5 941 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
lira.hu

További ajánlataink

 

Hogyan nőnek a márkák 2

6 990 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
libri.hu
Termékleírás
Író Byron Sharp, Jenni Romaniuk, Jenni Romaniuk-Byron Sharp
Címkék Gazdaság

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Hogyan nőnek a márkák 2. rész - Fejlődő országok, szolgáltatások, tartós fogyasztási cikkek, B2B és luxusmárkák példáival

A Hogyan nőnek a márkák nemzetközi sikere után a folytatás az evidence-based marketing revelatív útján kalauzolja tovább az olvasót. A második rész a vásárlói magatartás és a márkateljesítmény témáit járja alaposabban körbe, hogy a márkák építésében és az eredményes marketing napi teendőiben egyaránt kézzelfogható segítséget nyújtson. A magyar nyelvű változat a 2016-ban megjelent könyv második, 2022-es bővített kiadása: az üzleti marketingről szóló új fejezet mellett minden részterületen több kiegészítést is tartalmaz. A Hogyan nőnek a márkák két kötete a marketing évtizedes dogmáit a vásárlói magatartás statisztikai valóságával állítja szembe. Az eredmény sokkoló, egyben felszabadító: márkákról és marketingről a továbbiakban nem fogunk a megszokott módon gondolkodni.
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.