Hinduizmus és média a 21. században (2024)

Megközelítés:
Javasolt útvonal:  
 

Hinduizmus és média a 21. században

2 990 Ft
Szállítás: max 1 hét
irány a bolt »
argentumshop.hu
 

Hinduizmus és média a 21. században

2 290 Ft
Szállítás: max 3 nap
irány a bolt »
delfinbuvar.hu
 

HINDUIZMUS ÉS MÉDIA A 21. SZÁZADBAN

2 390 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
ronniszakkonyv.hu

További ajánlataink

 

Szivák Júlia - Hinduizmus és média a 21. században

2 302 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
olcsokonyvek.hu
 

Szivák Júlia - Hinduizmus és média a 21. században

2 362 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
konyvakciok.hu
 

Hinduizmus és média a 21. században

2 392 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
webshop.kello.hu
 

Szivák Júlia - Hinduizmus és média a 21. században

2 541 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
alomgyar.hu
 

Hinduizmus és média a 21. században

2 541 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
lira.hu
 

Hinduizmus és média a 21. században

2 990 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
libri.hu
Termékleírás
Író Szivák Júlia
Címkék Művészetek, Vallás
Nyelv magyar
Oldalszám 134

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Szerző: Szivák Júlia L'Harmattan Kiadó, 2024

India 21. százada a nagy változások és gyors ütemű modernizáció jegyében zajlik, ami a társadalmat komoly dilemmák elé állítja a hagyományos értékrend és globalizációs hatások összeegyeztetésével kapcsolatban. Ez a fajta útkeresés különösen izgalmasan jelenik meg a média és populáris kultúra területén, ahol akár szimbolikus, akár egészen konkrét formában jelennek meg különböző érvrendszerek és hitvilágok, amelyek az indiai társadalom legszélesebb rétegeihez jutnak el. Jelen kötet a hinduizmusnak, India legnagyobb és politikai szempontból legjelentősebb vallásának megjelenését vizsgálja a média és populáris kultúra világában. A könyvben vizsgáljuk a hindu mitológia különböző alakjainak reprezentációit, a populáris kultúrának az indiai nemzeti önképre gyakorolt hatását, illetve a politikai hinduizmusnak a médiára gyakorolt hatását. Szivák Júlia 2016-ban végzett az ELTE Indológia Tanszékén indológusként, 2021-ben pedig a Birmingham City Universityn doktorált média és kultúratudomány szakon. 2015 óta a Pázmány Péter Katolikus Egyetem Modern Kelet-Ázsia Kutatócsoportjának tagja, illetve 2022 óta a PPKE BTK Kínai Tanszékének egyetemi tanársegédje. Tudományos érdeklődésének középpontjában az indiai populáris kultúra és ennek társadalmi vetületei állnak. A kötet adatai: Kötés: kartonált Megjelenés éve: 2024 Terjedelem: 134 oldal
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.