HBR's 10 Must Reads on Strategic Marketing (with featured article "Marketing Myopia, " by Theodore Levitt) - Clayton M. Christensen, Theordore Levitt, Philip Kotler, Fred Reichheld (2013)

HBR's 10 Must Reads on Strategic Marketing (with featured article "Marketing Myopia, " by Theodore Levitt) - Clayton M. Christensen, Theordore Levitt, Philip Kotler, Fred Reichheld (2013)

Ajánlataink a termékre

 

HBR's 10 Must Reads on Strategic Marketing (with featured article "Marketing Myopia, " by Theodore Levitt) - Clayton M. Christensen, Theordore Levitt, Philip Kotler, Fred Reichheld

9 412 Ft
+ 990 Ft szállítási díj
Szállítás: max 2 hét
irány a bolt »
libristo.hu
Termékleírás
Író Clayton M. Christensen, Fred Reichheld, Philip Kotler, Theordore Levitt
Nyelv angol
Oldalszám 206
Súly 246

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Nyelv: Angol, Kötés: Puha kötésű, Oldalszám: 224, Kiadó: Harvard Business Review Press, Autor: Clayton M. Christensen, Theordore Levitt, Philip Kotler, Fred Reichheld, ISBN-13: 9781422189887, Kiadás éve: 2013
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.