FACEBOOK MŰHELYTITKOK (2011)

Megközelítés:
Javasolt útvonal:  

Ajánlataink a termékre

 

FACEBOOK MŰHELYTITKOK

3 395 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
ronniszakkonyv.hu
Termékleírás
Címkék Marketing
Nyelv magyar

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Marketing a közösségi hálón Szerkesztette: Pankász Balázs, Nádasdy Krisztina Publikon Kiadó, 2010

A marketingesnek eredményeket kell felmutatnia. De ez egyre nehezebb. Az emberek több mint kétharmada átugorja a hirdetéseket. Ha online reklámozol, az átkattintási arány kevesebb mint egy százalék lesz. Az internetezők zöme figyelmen kívül hagyja a bannereket. A közvetlenül kiküldött levelek felét még csak meg sem nézik. Kitörlik anélkül, hogy egy pillantást vetnének rá. Ezek az adatok jól szemléltetik, hogy a marketing változóban van, és a hagyományos megközelítések egyre kevésbé hatékonyak. Át kell gondolni az online kommunikációt. A versenytársad nem feltétlen az, akire elsőre gondolnál. Nem szükségszerűen az, aki ugyanazt a terméket vagy szolgáltatást kínálja. A versenytársad az, aki ugyanazt a közösséget akarja elérni mint Te még ha mást is értékesít. Erre is gondolnod kell, amikor megalkotod közösségi média marketing jelenléted. A figyelmet ki kell érdemelni: tartalom és mondanivaló szükséges, ha sok embert szeretnél megszólítani. Ne csak direkt reklámokban és hirdetésekben gondolkozz, hanem interaktív kommunikációban, és a közösségépítésben. Erre a Facebook, a közösségi hálózat a legalkalmasabb eszköz. De hogyan álljunk neki? Kik és hogyan tudnak sikereket felmutatni? Miként lehet eredményes a Facebook marketing? A könyv e kérdések megválaszolásában segít. Megismertet napjaink legnépszerűbb közösségi oldalával és lépésről-lépésre végigvezet azon az úton, mely mérhető eredményekhez vezet. A tartalomból:
Bejelentkezés
1. Kollégiumi szobától a filmvászonig – A közösségi hálózatok növekedése
2. Facebookról: az alapok
3. Szakmai jelenlét a Facebookon
4. A Facebook kiterjesztése az interneten: A Facebook Connect, a Facebook fejlesztői API és Open Graph
5. Facebook hirdetések – Hogyan és miért kell használnod őket?
6. A felhasználói élmény fokozása – a Facebook alkalmazások
7. Adatvédelem a Facebookon
8. Marketingstratégia kialakítása
9. „Akiknek a legjobban sikerült
10. Betekintés a kristálygömbbe – A Facebook jövője
Kijelentkezés
A könyv szerkesztői
Hasznos oldalak

A kötet adatai:
Kötés: puhakötés
Megjelenés éve: 2010
Terjedelem: 165 oldal
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.