Énmárka - Hogyan ne legyél százas? ! (2017)

Énmárka - Hogyan ne legyél százas? ! (2017)

2 613 Ft-tól 9 ajánlat
Megközelítés:
Javasolt útvonal:  
 

Énmárka - Hogyan ne legyél százas? !

2 613 Ft
+ 899 Ft szállítási díj
Részletek a boltban
irány a bolt »
book24.hu
 

Kiss T. Anna: Énmárka - Hogyan ne legyél százas? !

3 120 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
jokonyvek.hu
 

Énmárka - Hogyan ne legyél százas? ! (1072554)

2 925 Ft
+ 1 490 Ft szállítási díj
Részletek a boltban
irány a bolt »
bookfriends.hu

További ajánlataink

 

Kiss T. Anna - Énmárka - Hogyan ne legyél százas? !

2 925 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
konyvakciok.hu
 

Kiss T. Anna - Énmárka - Hogyan ne legyél százas? !

3 003 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
olcsokonyvek.hu
 

Énmárka - Hogyan ne legyél százas? !

3 314 Ft
+ 1 590 Ft szállítási díj
Szállítás: max 3 nap
irány a bolt »
pergamon.hu
 

Kiss T. Anna - Énmárka - Hogyan ne legyél százas? !

3 315 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
alomgyar.hu
 

ÉNMÁRKA - Hogyan ne legyél százas? !

3 705 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
lira.hu
 

Énmárka - Hogyan ne legyél százas? ! (9789631298529)

3 900 Ft
Szállítás: max 3 nap
irány a bolt »
argentumshop.hu
Termékleírás
Író Kiss T. Anna
Címkék Társadalomtudomány
Nyelv magyar

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Énmárka - Hogyan ne legyél százas?!

"Tartalomhoz a forma. 4500 követő, 20 millió oldalletöltés az egyik közösségi oldalon - Kiss T. Anna nevét ma már nemzetközi környezetben is ismerik. Hogyan csinálja? Aki figyelmesen olvassa az újságíró-menedzser legújabb, Énmárka című könyvét, megtudhatja. 'Az emberek nem szeretik elismerni, hogy mások valamiben jobbak náluk. Márpedig csak akkor leszel brand, ha kiemelkedsz a többi ember közül. ' - állítja Kiss T. Anna. A bátorság fontossága csak egy az énmárkával kapcsolatos, ám ritkán emlegetett kellékek közül. A szakember feltett szándéka, hogy könyvével rendet tesz e téren. Azt hiszik például sokan, hogy a személyes márka egyet jelent a hírességgel, holott az inkább a sikeres brandépítés eredménye. A személyiségnek sem kell megváltoznia. 'A lényeg marad, csak átstrukturáljuk az elemeket. Van, amit háttérbe teszünk, másokat felhangosítunk. De lenni kell valódi tartalomnak, szaktudásnak, tapasztalatnak. Ez adja a márka igazi értékét. ' Tévedés az is, ha a személyes márka fogalmát csak a digitális térben értelmezzük. A karizma "élőben" jön csak át igazán. Emellett sok példát lehetne hozni a "kevesebb több" örök igazságára is. 'Steve Jobs csak ritkán szólt, de akkor annak mindig súlya volt. Ő, vérprofiként, éppen így építette fel magát. ' A könyv célcsoportja a közép- és felső vezetők, a multivilág és a kkv-k döntéshozói, akik számára nem világos az énmárka fogalma, vagy éppen averzióik vannak a fogalommal kapcsolatban. Szakértő támogatás nélkül azonban aligha lehet végigmenni ezen az úton. Ám ha valaki, Kiss T. Anna hiteles segítő. Miközben partnereivel (ügyfeleit nevezi így) dolgozik, saját brandjét is tudatosan építi. Eddigi pályája nyomán, MBA minősítésű menedzserként, stratégiai üzleti tanácsadóként, széles nemzetközi kapcsolatrendszert épített, most erre alapoz. " (Forbes Magazin 2017. október)
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.