Élelmiszer-marketing (ISBN: 9789634540618)

Élelmiszer-marketing (ISBN: 9789634540618)

5 015 Ft-tól 5 ajánlat
Megközelítés:
Javasolt útvonal:  
 

Élelmiszer-marketing

6 560 Ft
+ 1 350 Ft szállítási díj
Részletek a boltban
irány a bolt »
oxfordcorner.hu
 

ÉLELMISZER-MARKETING

5 015 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
ronniszakkonyv.hu
 

Élelmiszer-marketing

5 015 Ft
+ 1 490 Ft szállítási díj
Szállítás: max 3 nap
irány a bolt »
akademiai.hu

További ajánlataink

 

Szakály Zoltán - Élelmiszer-Marketing

5 200 Ft
Szállítás: max 1 hét
irány a bolt »
numero7.com
 

Élelmiszer-marketing

5 605 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
lira.hu
Termékleírás
Író Szakály Zoltán
Címkék Gazdaság, Marketing
Oldalszám 522

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Szerző: Szakály Zoltán Akadémiai Kiadó, 2017

Az élelmiszer témakör ma egyre nagyobb figyelem mellett egyre több gondolat, elvárás összekapcsolódását testesíti meg, megjelenik benne a biztonság, a kényelem, a bizalom, a felelősség, az élvezet, a kontroll, a megosztás, a félelem… Az Élelmiszer-marketing szakkönyv érinti a jelen sokszínű kérdéseit, miközben fókuszában tartja a klasszikus marketingmunka területeit. Az Élelmiszer-marketing szakkönyvvel olyan széles körű ismeretanyagot magában foglaló szakirodalmi munkát nyertünk, ami egyszerre segíti a tematikus megismerést, valamint a friss problémafelvetésekkel az új ismeretek befogadását. (Törőcsik Mária, egyetemi tanár, Pécsi Tudományegyetem) Az élelmiszer- és táplálkozásmarketing szerepe leginkább a meglévő fogyasztói szükségletek kielégítésében, a folyamatos termékfejlesztésben mutatkozik meg. A könyv tökéletesen reprezentálja az élelmiszer-marketing jelenlegi helyzetét, és mint egy agrár- és élelmiszeripari enciklopédiaként sorra veszi a szakma összes részterületét, melyből kiemelném egyik új keletű, felkapott témáját, a neuromarketinget. Az idegtudományban egyre inkább teret nyernek az érzelmekkel kapcsolatos vizsgálatok, így a neuromarketing eszközei segíthetnek feltárni, hogy mely tényezők ragadják meg a fogyasztók figyelmét, mik váltanak ki kötődést, és mi segít az emlékezésben. A szerzők átfogóan mutatják be a legmodernebb marketingmegoldásokat az élelmiszer-gazdaságban. Ezért úgy gondolom, hogy egyetlen agrár-élelmiszer szakmában dolgozó marketingesnek sem hiányozhat a könyvespolcáról! Hinora Ferenc elnök, Magyar Marketing Szövetség Szédületes sebességgel változó világunkban az élelmiszer-gazdaság marketingszakemberei komoly kihívások előtt állnak. Válaszokat kell találniuk az új évezred fogyasztóinak azon igényeire, ahol a tápláló és ízletes összetétel, az egészségesség, a környezettudatosság és az etikus vállalati működés már szinte „belépő kategóriáknak számítanak. Emellett úgy kell jövedelmező utakat keresniük vevőikhez, hogy az elfogyasztott élelmiszer a fogyasztók önkifejezésének részévé is válhasson. Ezen feladatok ellátásához ad támogatást e szakkönyv, mely tartalmazza a tárgykör legfrissebb ismereteit, és kézikönyvként is kiválóan használható. Szívből kívánom, hogy forgassa eredménnyel, és a könyv tudásanyagát alakítsa fenntartható értékekké! Avramucz Attila vállalati kapcsolatok igazgató, Univer Product Zrt. A kötet adatai: Formátum: B/5 Kötés: Kartonált, ragasztókötött Megjelenés éve: 2017 Terjedelem: 518 oldal
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.