Eating the Big Fish - How Challenger Brands Can Compete Against Brand Leaders 2e - Adam Morgan (ISBN: 9780470238271)

Eating the Big Fish - How Challenger Brands Can Compete Against Brand Leaders 2e - Adam Morgan (ISBN: 9780470238271)

Ajánlataink a termékre

 

Eating the Big Fish - How Challenger Brands Can Compete Against Brand Leaders 2e - Adam Morgan

12 547 Ft
+ 990 Ft szállítási díj
Szállítás: max 3 nap
irány a bolt »
libristo.hu
Termékleírás
Író Adam Morgan
Nyelv angol

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Nyelv: Angol, Kötés: Kemény kötésű, Oldalszám: 368, Kiadó: John Wiley & Sons Inc, Autor: Adam Morgan, ISBN-13: 9780470238271, Kiadás éve: 2009
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.