TÚLÉLÉSI STRATÉGIÁK A MAGYAR GAZDASÁGBAN - ESETTANULMÁNYOK A 2000-ES ÉVEK ELEJÉRŐL (2015)

TÚLÉLÉSI STRATÉGIÁK A MAGYAR GAZDASÁGBAN - ESETTANULMÁNYOK A 2000-ES ÉVEK ELEJÉRŐL (2015)

Megközelítés:
Javasolt útvonal:  

Ajánlataink a termékre

 

TÚLÉLÉSI STRATÉGIÁK A MAGYAR GAZDASÁGBAN - ESETTANULMÁNYOK A 2000-ES ÉVEK ELEJÉRŐL

1 590 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
ronniszakkonyv.hu
Termékleírás
Író Dr. Balogh Eszter
Oldalszám 154
Súly 380

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Szerző: Dr. Balogh Eszter L’Harmattan Kiadó, 2015

Ez a könyv a lehető legjobb történelmi pillanatban jelenik meg, ugyanis közismert, hogy a magyar vállalatok évtizedek óta különböző túlélési stratégiákat alkalmaznak. Miért nem tudnak fejlődni a kicsik, és miért növekszenek a különbségek a kisebb és a nagyobb vállalatok között? A könyvből kiderül, hogy a piaci lehetőségek és az érvényesülés tekintetében esélyegyenlőtlenség van a vállalkozások között. A Szerző „váratlan felfedezése, hogy a hazai ipar szerény teljesítményének oka nemcsak gazdasági, hanem társadalmi természetű, amit ő a „bizalom hiányának nevez. A rendkívül izgalmas interjúkból az is kiderül, hogy míg az építőipart inkább az ún. „keleti piac jellemzői határozzák meg, addig az autóipar már a „nyugati, kapitalista piac szabályai szerint fejlődik és működik. A könyvet ajánlom a gazdasági szakemberek mellett minden olyan olvasónak, akinek szívügye a magyar nemzetgazdaság fejlődése. dr. Farkas János Dr. Balogh Eszter szociológus, egyetemi tanulmányait Pécsett végezte, majd a doktori disszertációját a Corvinus Egyetemen szerezte meg. Kutatói gondolkodásmódjára nagy hatást gyakoroltak az Egyesült Államokban szerzett tapasztalatai, melyhez a Rézler Gyula Alapítvány segítette hozzá. Jelenleg a Károli Gáspár Református Egyetem docense és három szép kisgyermek édesanyja.
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.