Customer Understanding: Three Ways to Put the "Customer" in Customer Experience (and at the Heart of Your Business) - Annette Franz (ISBN: 9781686886812)

Customer Understanding: Three Ways to Put the "Customer" in Customer Experience (and at the Heart of Your Business) - Annette Franz (ISBN: 9781686886812)

Ajánlataink a termékre

 

Customer Understanding: Three Ways to Put the "Customer" in Customer Experience (and at the Heart of Your Business) - Annette Franz

12 716 Ft
+ 990 Ft szállítási díj
Szállítás: max 2 hét
irány a bolt »
libristo.hu
Termékleírás
Író Annette Franz

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Nyelv: Angol, Kötés: Puha kötésű, Oldalszám: 220, Kiadó: Independently Published, Autor: Annette Franz, ISBN-13: 9781686886812, Kiadás éve: 2019
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.