A hagyományos elmélet szerint egy marketingkampány tervezésének első lépéseként a felső vezetés meghatározza a stratégiát. Ezután választják ki a középvezetők a megvalósításnál alkalmazott...
Nyelv: Angol, Kötés: Puha kötésű, Oldalszám: 400, Kiadó: Random House USA Inc, Autor: David Carey, John E. Morris, ISBN-13: 9780307886026, Kiadás éve: 2012...
Innovatív megközelítések és módszerek Szerzők: Aczél Petra, Veszelszki Ágnes Wolters Kluwer Kiadó, 2021 Az üzleti innovációk alapja és kiindulópontja a tudomány, a tudomány...
Nyelv: Angol, Kötés: Kemény kötésű, Oldalszám: 322, Kiadó: Apple Academic Press Inc. , Autor: Agustiady, Tina Kanti (BASF Chemical, Quincy, Florida, USA), Cudney, Elizabeth A. (Missouri...
Nyelv: Angol, Kötés: Puha kötésű, Oldalszám: 208, Kiadó: Princeton University Press, Autor: Robert H. Frank, ISBN-13: 9780691178301, Kiadás éve: 2017...
Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.
×
Az Árukereső.hu a jobb felhasználói élmény biztosítása érdekében és személyre szabott hirdetési céllal cookie-kat használ, amit az oldal használatával elfogad. Részletek.