Az Árukereső célja megkönnyíteni a vásárlást és tanácsot adni a megfelelő bolt kiválasztásában. Nem mindig a legolcsóbb ajánlat a legjobb, az ár mellett kiemelten fontosnak tartjuk a minőségi szempontokat is, a vásárlók elégedettségét, ezért előre soroltunk Önnek 3 ajánlatot az alábbi szempontok szerint:
konkrét vásárlások és látogatói vélemények alapján a termék forgalmazója rendelkezik-e a Megbízható Bolt emblémák valamelyikével
a forgalmazó átlagos értékelése
a forgalmazott ajánlat árának viszonya a többi ajánlat árához
A fenti szempontok és a forgalmazók által opcionálisan megadható kiemelési ár figyelembe vételével alakul ki a boltok megjelenési sorrendje.
További ajánlataink Bevezetés a vizuális kommunikációba (2019) termékre
Vásároljon közvetlenül az Árukereső.hu oldalán problémamentesen!
A Vásárlási garancia szolgáltatásunk minden olyan megrendelésre vonatkozik, amelyet közvetlenül az Árukereső.hu oldalán keresztül ad le a Megvásárolom gomb megnyomásával.
Hisszük, hogy nálunk problémamentes a vásárlás, így nem félünk azt garantálni.
90 napos termék visszaküldés
A sértetlen és bontatlan gyártói csomagolású terméket 90 napon belül visszaküldheti, és a kereskedő megtéríti a termék árát.
Árgarancia
Garantáljuk, hogy nincsenek rejtett költségek. A terméket azon az áron kapja meg, amelyen mi visszaigazoltuk Önnek.
A pénze biztonságban van
Ha az Árukeresőn keresztül vásárol, nem veszíti el a pénzét. Ha a megrendelt termék nem érkezik meg, visszatérítjük pénzét, és átvállaljuk a további ügyintézést a kereskedővel.
Nincs több probléma a megrendelt termékkel
Amennyiben sérült vagy más terméket kapott, mint amit rendelt, segítünk a kereskedővel való ügy lebonyolításában, és megtérítjük az okozott kárt.
Nincsenek megválaszolatlan kérdések
Segítünk Önnek a kereskedővel való kommunikációban. Kérdéseivel bármikor fordulhat hozzánk, panasz esetén pedig segítünk annak a rendezésében.
A Megvásárolom gomb megnyomásával az adott boltba történő átkattintás nélkül már az Árukereső.hu-n keresztül megrendelheti a kiválasztott terméket, leegyszerűsítve ezzel az online vásárlás folyamatát.
Velünk garantáltan problémamentes a vásárlás
90 napos termékvisszaküldés bontatlan csomagolású termékre. Amennyiben sérült vagy más terméket kapott, mint amit megrendelt, akkor segítünk a kereskedővel való ügy lebonyolításában, és megtérítjük az okozott kárt.
Kitől is rendel valójában?
Az Árukeresőnek az adott termékek értékesítésében közvetítő szerepe van: az oldalon megvásárolt termékeket nem az Árukereső.hu forgalmazza, azokat a kiválasztott termékajánlat mellett szereplő webáruház értékesíti felhasználóinknak. Ebből adódóan a termék kiszállításával, számlázásával, garanciális feltételeivel kapcsolatban az árut forgalmazó webáruház ad tájékoztatást a vásárlóknak.
Milyen fizetési és átvételi módok választhatók?
Fizethet bankkártyával, előreutalással vagy a személyes átvétel során. Megrendelheti a terméket házhozszállítással, csomagpontra, de személyesen is átveheti.
A Bevezetés a vizuális kommunikációba egyedülállóan szemléletes és közérthető útmutató a kommunikáció iránt érdeklődők számára. Bemutatja a médiához kapcsolódó legfontosabb vizuális szakterületeket, támpontokat ad az elmélet gyakorlatba való átültetéséhez, és elmagyarázza, miként építsük fel kommunikációnkat – a stratégiától és az üzenet megfogalmazásától a designig és a befolyásolás művészetéig – úgy, hogy az elérje a megfelelő célcsoportot és a kívánt hatást. A könyv...
Bevezetés a vizuális kommunikációba (2019) teljes leírás »
A Bevezetés a vizuális kommunikációba egyedülállóan szemléletes és közérthető útmutató a kommunikáció iránt érdeklődők számára. Bemutatja a médiához kapcsolódó legfontosabb vizuális szakterületeket, támpontokat ad az elmélet gyakorlatba való átültetéséhez, és elmagyarázza, miként építsük fel kommunikációnkat – a stratégiától és az üzenet megfogalmazásától a designig és a befolyásolás művészetéig – úgy, hogy az elérje a megfelelő célcsoportot és a kívánt hatást. A könyv nélkülözhetetlen összefoglaló mindazok számára, akik képi és szöveges üzenetek célba juttatásával foglalkoznak, és a kor igényeinek megfelelve saját szűkebb szakterületük ismeretén túl a vizuális kommunikáció tágabb összefüggéseit is meg szeretnék érteni. Haszonnal forgathatja bárki, aki a tervezőgrafika, a reklám, az újságírás, az új médiumok, az információtechnológia, a tömegkommunikáció, a fényképezés, a filmezés vagy a televíziózás területe iránt érdeklődik. A Bevezetés a vizuális kommunikációba olyan, a világ különböző tájairól származó, naprakész példák sorát vonultatja fel, amelyek már bizonyították működőképességüket, és amelyek jól illusztrálják az elmélet gyakorlati megvalósításának lehetőségeit. A fejezetek végén található rövid összegzések segítik az ismeretek összefoglalását, felelevenítését és a témakörök közötti tájékozódást.
A kötet a kommunikációs folyamat változatos részterületeit öleli fel: – a kommunikációs stratégia tervezése, – hogyan fogalmazzunk meg és öntsünk formába egy üzenetet, – a képek alkalmazásának hatásos módjai, – hogyan keltsük fel és irányítsuk a figyelmet a design segítségével, – az összkép kialakítása: hogyan valósítsuk meg a hangok, szövegek, képek és színek összjátékát.
Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.
×
Az Árukereső.hu a jobb felhasználói élmény biztosítása érdekében és személyre szabott hirdetési céllal cookie-kat használ, amit az oldal használatával elfogad. Részletek.